Gå til innhold

3D ultralyd Nøtterøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har tenkt seg på 3D ultralyd for å se den lille igjen?

Jeg ble anbefalt Nøtterøy, da det viste seg å være billigere enn i Oslo og ha bedre rykte på seg...

Jeg bestilte time med en gang jeg hadde vært på den ordinære på sykehuset. De anbefalte å komme rundt uke 25 da fosteret vokser i rykk og napp med hodet og kropp, så var de mest normale rundt denne uken..

Jeg har time til Mandagen og har egentlig bare gledet meg til jul å alt var over, for å kunne se fremover til det nye spennende året med masse nye utforfringer og glede:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også tenkt på nøtterøy. vet du hvor mye d koster, om d er mye pågang osv? eller finnes d noe nettsted med mere info?

Skrevet

Vi var på Nøtterøy for litt over et år siden med førstemann. En fantastisk opplevelse!!! Dyktige leger som er hyggelige og tar seg god til å vise og forklare. Vi betalte 750,- i 2006, fikk med bilder og ultralydtimen på dvd. :-D

Skrevet

hei! jeg ringte inn og fikk beskjed om at det kostet 800 kr, og var med en DVD ja :) veldig moro da, kan jo vise familie og venner! :)

Skrevet

Vi er også veldig intr i en slik UL, men når skal man egentlig ta det ? Legen min snakket om uke 15 .....???

Når bør man ringe å bestille ?

Godt nyttår alle sammen forresten ;)

Skrevet

Er det ikke sånn at på 3D ultralyden, så får du se hvordan babyen ser ut? i fjeset og sånn? Blir ikke samme overraskelsen når den kommer ut da

Skrevet

Skal du på nøtterøy, eller kvinnedoktoren? De ligger i samme bygning, men er to vidt forskjellige.. Vet om en del som har vært på nøtterøy, som ikke anbefaler det. Han tar seg visst dårlig tid, er ikke spesielt flink og uttaler seg om ting han ikke har lov til å si. Har ingen personlig erfaring med han, mn har vært hos kvinnedoktoren. Var der inne en time, fikk cd med bilder og filmer. Fikkbåde innvendig og utvendig ultralyd. Blei sånn pga jeg gikk på hormoner, men var visst gravid før jeg begynte på de. Så var 3,5 uke lenger på vei:S

Skrevet

Jeg har bestilt time der i dag. De anbefalte mellom uke 24 og 26 og det kostet 800,-. Det var ingen ventetid, så jeg kunne kommet i morgen, sa han, hehe, var litt fristet, men får vel vente så vi får mest mulig utbytte av det :-p. Jeg har bare hørt flotte ting om de. Dette er ultralydinstituttet jeg snakker om her.

Skrevet

Når skal du dit da Majamini ? Jeg er ikke lenger en uke 13+5 nå så da trenger jeg ikke ringe å bestille enda... men kan ikke du være så snill å gi tilbakemeldig om hvordan det var da ?

Er det noen andre som nylig har vært der ??

Skrevet

Jeg var hos den mannlige legen. Veldig fornøyd!!!! :-D

Det var bare helt utrolig å se babyens ansikt, fikk et mye tettere bånd, og så rørende å se de herlige bollekinnene! Nei, det tok ikke vekk noe av gleden eller spenningen for oss i hvert fall. :-)

Skrevet

Hei nervøs &glad85

Jeg skal dit om fire uker. Kan ikke garantere at jeg husker det, men jeg skal prøve å gi deg tilbakemelding :-)

Skrevet

kjempe flott :D på forhånd tusen takk :) Og lykke til :)

Skrevet

Nøtterøy ultralydinstitutt.....

Vet ikke hvem dette er hos jeg, om han er bra eller dårlig?

Noen erfaringer?

Skrevet

jeg vet du også har en som heter nicolaidis.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...