M@mm@ til mine barn Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article468183.ece
minst Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Anere ikke. Men det der er et eksempel på hvor fort en brann blir farlig.
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Ja, fy søren så skummelt. Og tenk å løpe ned trappen og gjennom flammene. Helt utrolig. Og snartenkt. Men farlig.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Fort.. Brant hjemme hos meg i fjor.. Prøvde og slukke brannen.., men visste/skjønte ikke hvor stor den egentlig var og hvor fort røyken tok overhånd.. Plutselkig sto flammene ut i taket i stuen og da var jeg ute på noen sekunder med babyen under den ene armen og hunden under den andre... Det som skremte meg .., og som fortsatt skremmer meg med brann er hvor fort det blir så mye røyk at man ikke ser meteren foran seg.. Tok bare noen få sekunder egentlig.. "skummelt"..
Lykkelig g~g~j Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 i tillegg er d så farlig med brann fordi det blir så utrolig varmt. De sier jo at d skjeldent er flammene som tar livet av deg - heller røyk og varme. I hus er det også farlig fordi de lett kan overtennes. Har dere sett den filmen som brannvesenet viser? Der er det brann i en sofa og etter bare noen minutter er hele rommet overtent.. huff brann er skummelt, syntes synd på de som mistet hjemmene siden igår men heldigvis at ingen mistet livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå