Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 I går da jeg skulle ta ut av vaskemaskinen, så velta den kvalme lukta ut da jeg åpna døra:(( Kunne faktisk kjenne litt lukt før jeg åpna også. I dag så kjenner jeg enda samme lukta inni der, bare litt svakere. Hva er dette for noe da? Noen som har vært borti det samme? :/
Glad-mamma:) Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Kan jo være at det ligger noe i filteret da? Jeg hadde vond lukt i maskina en gang, og da var det ikke noe filteret, så jeg kjørte gjennom maskina en gang med en del klorin. Da ble det borte.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 det gjør jeg også innimellom med klorin. funker som bare det.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 haddde samme problemet. snakket med en som rep. maskiner. han sa at man måtte ta oppvaskmaskinmiddel i maskinen og vaske på 90 grader. da forsvinner lukta. så unngår man også lukt ved å kjøre maskinen på 90 graders vask med jevne mellomrom.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for tips! Det skal jeg jammen prøve:) Lukta var værst mens vasken lå i maskinen, var det sånn i ditt tilfelle også?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for svar! Hva skulle man gjort uten dette forumet? )
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Hei igjen:) Regner med du da kjører en tom maskin? Er jo ikke noe tøy en kan vaske med opvaskmaskinpulver, liksom? )) Tror jeg prøver det med det samme! Takk for tips dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå