Gå til innhold

har du ikm i uke 1 ????

♥* attpåklatten-gutt♥* -09

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere jenter ?? Noen så har begynt å teste enda? Blir spennende å høre hvordan det går, jeg skal teste den 4 og har lovet med selv og vente helt til den dagen dersom tanta ikke har kommet før da !! Lykke til alle samen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den 7-8 ;) skal vente til da jeg også! men er litt utålmodig!

Skrevet

ja det er jeg også ! vet jo at jeg i grunnen kan teste nå idag , men blir så skuffet hvis den er negativ... Har ingen symptomer så jeg har vel egentlig ingen god følelse denne måneden... du da har du noen symptomer ?? Har du noen barn fra før ???

Skrevet

har ikm den 4, men testet positivt på selveste nyttårsaften:)

jippi!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye, din heldiggris!!! Jeg også testet i går, men negativt. Men tanta har ikke dukket opp og jeg har en litt ustabil syklus, så jeg har ikke helt gitt opp håpet ennå. Så jeg hadde en litt forsiktig kveld i går for sikkerhetsskyld.

Lykke til dere andre også som skal teste denne uken, måtte det bli MANGE positive tester ;o)

Skrevet

Har IKM den 5-6. Men skal ut og reise noen dager og har ikke tenkt å ta med meg tester, så her blir det bare å se om mensen dukker opp eller ikke.......Og har i grunn funnet ut at det er like greit. Har vært gjennom dette noen ganger nå og føler meg alltid like dum når jeg tester og får negativt, og så kommer mensen dagen etter eller noe sånt. Dessuten bruker jeg og spotte noen dager før mensen, så får alltids en viss pekepinn der også

Skrevet

Har IKM idag,ingen TR har dukket opp enda.. Testet igår med tanke på fest og alkohol,men den var negativ.. Så det er jo litt håp fortsatt..

Skrevet

Jeg har IKM den 3. og har hittil ingen symptomer i det hele tatt bortsett fra at jeg er "rar/varm" i magen... Får håpe tanta har tatt seg en lang ferie nå..

Har ikke bestemt meg for når jeg skal teste hvis tanta ikke dukker opp, men skal prøve å vente til helga iallefall...

Skrevet

med så mye julekos er det egentlig rart visst tante kommer til søndag den 6. men jeg har dessverre ikke noe håp. tar det som det kommer og vil ikke teste før den 7.

hater å bli skuffa :(

Skrevet

Heisann jeg er og rar og varm i magen, og masse sånn bobbler i magen har IKM den 6 jan, skal prøve å holde meg til det

Skrevet

Jeg har ikm den 4 og lovet meg selv å vente, men måtte bare teste idag .. Fikk et veldig svaaaaakt kryss, så det blir noen spennende dager. skal teste igjen på lørdag tror jeg.

Skrevet

Hadde en SA i desember og gynekologen sa jeg kunne regne SA'en som en mens, så i følge en vanlig syklus skulle jeg hatt mensen idag......men ingenting enda. Jeg tok en test, men den var helt negativ......

Vet at man ofte må vente lenger enn 4 uker etter en SA før mensen kommer tilbake, men jeg har likevel et bittelite håp om at jeg har blitt gravid igjen med en gang og slipper å se den fæle tanta før neste høst!

Klem til dere alle og lykke, lykke til!

Skrevet

Må legge til at jeg for første gang har veldig ømme pupper pluss at de er blitt veldig store siste uken!!! Sambo kommenterte det i går- at de var veldig "svulmende"........merkelige greier....

Skrevet

Det samme har jeg, det sa gubben min å at puppene mine var blitt litt større, de er ømme å har litt sånn luft bobbler i magen pluss kvalme og stikking i magen

Skrevet

Ja, det har jeg. Og negativ test i dag. IKM om to dager.

Skrevet

Siden vi alle har det samme må vi jo være gravid, kan ikke forstå noe annet ;)

Skrevet

Jeg har ingen symptomer. Har sååå lyst på ømme pupper. Føler det er et lit sikkert tegn. Spesielt for meg som aldri har det.

Skrevet

Hurra!! Jeg er gravid!! Testet positivt på 4 (!) tester idag, men klarer allikevel ikke å tro helt på det. Må la det synke inn!

Ømme og tunge bryster var helt klart et tegn hos meg, og mangel på kviseutbrudd ifbm ikm!

Lykke til jenter:)

Skrevet

hva andre symptomer var det du hadde før du visste du var gravid, alle symptom.... hehe desperat etter symptoner å sammenligne.

gratulerer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...