Gå til innhold

Mange våkne barn inatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avtalen var at 5-åringen skulle legge seg til normal tid,også skulle jeg vekke henne når det nærmet seg midnatt.

Men etter å ha prøvd å sove i over to timer sier hun "nå har jeg ligget en hel evighet.Jeg er helt svett"

Så hun fikk lov å stå opp :P

Minsten på to år våkner litt etter tolv.Sitter i senga og kan da fortelle "jeg skvatt.Det sa pang ute"

Så da fikk hun også se på rakettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 åringen var våken til kl 01.00. Lillemor på 2 år var våken til kl 11. Hun fikk sove 1,5 time på ettermiddagen, og spiste middag med oss kl 20.00. Vi gikk ut å sendte noen raketter med henne i 21 tiden, og fikk henne greit i seng. Hun sov kjempegodt, var å sjekka til henne flere ganger mens vi var ute mellom kl 23.45 og 00.30.

Skrevet

ei, ho sov hele nattan:) Eller, det var vel litt å ta i, men ho sov seg igjennom rakettene ihvertfall.

Skrevet

Sønnen min på 20 mnd. våknet 5 minutter før midnatt, så han fikk lov til å bli med ut på verandaen og se på rakettene. Han synes det var kjempe stas. La seg greit igjen i 00.30-tiden, da hadde det roet seg ned litt.

Skrevet

Snuppa her våknet når det sluttet og smelle ute... :oP Det ble vel for stille da? ;o)

Skrevet

Jenta på 14 mnd våknet ved midnatt og var nok litt redd for smellene. Ville ihvertfall ikke la seg trøste som vanlig når hun våkner om natten.Tok henne opp og koste litt, så sto vi i vinduet og så på raketter en stund. Sovnet nok ikke før i 1-tiden igjen, ble ganske oppspilt av all den moroa midt på natta!

Skrevet

Lillegutt la seg 20.30 i går kveld. Våknet 23.50 av alle rakettene. "mamma, mamma...det e masse bråk ute!!! bom,bom si !!" Så han fikk bli med ned å se på alle rakettene:) Og syns de var veeeeldig fine:) Satt seg i sofan sammen med oss etterpå og så vi hadde sjokolade i en skål..så da måtte han få smake;)

Skrevet

Mini våknet 5 på 12 og ville ha melk. Etterpå fikk han være med ut å se på rakettene. Vi skulle kjøre hjem etterpå, så det var ikke vits i å legge han for de 20 min. Sovnet heldigvis greit når vi kom hjem da:)

Skrevet

Lille her på 9,5mnd sov så godt atte! Enda det smalt bra og slo inn på babycall så sov ho!:)

Skrevet

vesla på 22mnd våkna kl 00:00 og var kjempe redd!! :-s

Skrevet

Junior på 14 mnd våknet når de begynte å smelle litt før 24.. Da fikk han komme opp,og vi dro opp rullegardina..

Han har aldri hatt så store øyne før, og syntes de rakettene var fryktelig spennende! La seg etter ca 20 min med raketter, noen smalt fortsatt, men han sovnet med en gang vi la han =)

Skrevet

snuppa mi var våken hele kvelden og gledet seg til alle parkettene=) hihi hun var helt vill da vi gikk ut kl 12!!!

Skrevet

Her la sønnen på snart 3 seg til å sove kl 20.15 og sov til 9 idag tidlig.. Han ha et godt sove hjerte, og vandt med lyder..

Skrevet

Begge min sov. La seg litt senere enn vanlig, kl 2030, og sov godt gjennom rakettene.

Skrevet

Dattera vår på 1 1/2 våknet kl 00:00. Da fikk hun se på rakettene. La henne igjen, også våknet hun 01:45 igjen,..

Skrevet

Gutten her i huset, har vært våken hele kvelden. Da tok vi en tur ut og så på raketter. Tror han ble litt redd, for han maste litt om å gå inn. Spurte han da om han var redd, men da ristet han bare på hodet og sa neii, jeg er ikke redd jeg.

Så kl. 01 sovnet han endelig.

Skrevet

Gutten min på snart 2år la seg halv 10 og sov seg igjennom alle rakettene uten så mye som å gi fra seg en lyd :) Fikk se litt raketter før han la seg da :) Og det var ganske skummelt..

Skrevet

Småingane på 15mnd`er og 10 mnd`er la seg til vanlig tid, mens 3-åringene la seg i halv ti tiden. Alle sov godt gjennom rakettene(kanskje pga at vi foreldrene hadde spilt singstar føre, så de var vant til ulyden, hehe!). Minste vår sov faktisk til halv ti i dag!!! Og det er i hvert fall to timer lenger enn han pleier - deilig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...