Gå til innhold

noen med ikm i uke 1? :=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare korrigere deg litt, hehe:-) for hvis du har IKM 7-8 så er vi komt over i uke 2....

Skrevet

ja hvis jeg får det den 8, da er det uke 2 :) hehe!! spørs hva kroppen vil

Skrevet

Hmm, 6. er søndag da.......

Skrevet

Jeg har IKM rundt den 5. ;o) På pappas bursda, hehe. Det hadde jo vært litt morsomt om det klaffet da, for han ønsker seg virkelig et barnebarn. *s*

Skrevet

hej hej.

jeg har ikm 3 eller 4 ca. Tok en test på nyttårsaften bare for morro, men viste negativt...var nok litt for tidlig d!

I følge samboer har jeg veldig humørsvingninger....

så får bare håpe på det beste :)

Skrevet

Tror jeg har ikm på søndag.. Testet maaange ganger forrige gang, så nå skal jeg klare å holde meg til søndag.

*krysser fingrene for alle sammen* :)

Skrevet

Hadde ikm igår,fortsatt ingen tante.. testet på nyttårsaften,med neg resultat.. Så her er det bare å smøre seg med litt tålmodighet før jg tester igjen!

Skrevet

Har IKM søndag 6.januar. Håper det klaffer nå:-) Føler at det stikker litt, og håper det ikke bare er innbilning!! Krysser fingrene for oss:-)

Skrevet

Ikm søndag her og...Men litt usikker så kan også være mand/tirs. kikker innom både uke 1 og 2 eg:)

Skrevet

Jeg hadde IKM 1 januar, og fikk positiv test 5 dager før :):)

Skrevet

har ikm 4 eller 5.. har lyst til å teste imorgen, for da har mannen min bursdag!! hadde ikke det vært en fin gave? men bør kanskje prøve å vente litt?

Skrevet

jeg har ikm ca 4. men tror den kommer før :-/

Skrevet

Jeg har ikm 4 jan., og det kjennes ut som den kommer. Har vært uggen i hele jula, men er bra nå ;-(

Lykke til jenter :-)

Klem

Skrevet

Har IKM imorra den 3:e.... Har masse symptomer! men det er vel bare mens som vanlig...:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...