babysjuk82 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Ha hørt at hostesaft ska hjølp..når ska en beg og ta,og hvor mye? Hele flaska?hehe.
så gla' Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hostesaft skal visst hjelpe til med EL og skal tas i dagene før EL. Den skal ikke tas etter EL. Hakke peiling på hvor mye, men tror ikke det er lurt å ta hele flaska...Sikkert greit å holde seg til anbefalt dosering...Aner ikke jeg, men lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå