Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 nå har jeg hatt vondt i magen siden igår ettermiddag.. mens lignende smerter.. og litt nedpress.. Noen som har plagdes med dette? Jeg er bare 34+5 uker på vei. han har vært veldig aktiv selv om jeg har hatt vondt.
Sissel84 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg må desverre si at sånn har jeg holdt på i flere uker jeg.. Spesielt på natten.. Og jeg har jo nesten sett strekkmerkene har kommet. Er nå 38+4 og det er ikke noe bedre,de siste døgnene har det satt seg i lysken osv hos meg så jeg HÅPER det skjer noe snart.. Men min sønn har også vært utrolig aktiv,så det er nok helt vanlig og det er vel bare enda en fødsels forberedelse kroppen må gjennom. Noen av oss må lide mere enn andre desverre.. Godt nyttår og lykke til videre.
hoppekropp Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har det også sån, og er kommet kortere enn dere (uke 30). Og lillegutt er veldig aktiv selv om jeg har vondt. kanskje det er sån at man får mere vondt om man har en veldig aktiv unge inni der?? At man blir litt forslått liksom innenifra? Det føles hvertfall litt sån ut for meg. Er mest vondt på høyre siden helt nederst i magen, nesten litt på siden rett ovenfor hoften liksom. Og det begynner bli veldig vondt å gå.. kjedelig altså.
BlåklokkaVest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Skriver under på denne..... Er bare 30 uker jeg også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå