☆Anonymia☆ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 guri som jeg gleder meg til å se han =) hun skulle sende meg en melding når jeg kunne komme på besøk =) alt fint med mor og barn. han kom bare rett før klokka 12 inatt,ca 23.45 kom han..hehe..=) gleder meg såå mye til å holde en abby igjen =)=)
FuriLaks Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Så herlig! Litt bittert å komme et kvarter før det nye året, hehe. Gratulerer til venninna di:)
☆Anonymia☆ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 ja det var det jeg tenkte jeg også..=) hehehe.. kjipt for han å tenke på nån han blir eldre..=) men men =)
Snuppa! Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Gratulerer til henne! Tror jeg hadde trua jordmora til å skrive at han blei født et kvarter seinere gitt.
☆Anonymia☆ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 tenkte faktisk det samme,ghaahahaha =)
ALIICE Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Tror jeg hadde klikka hvis jeg hadde født 23.45 på nyttårsaften! Stakkars unge!
Pysa Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Som desemberbarn vil jeg bare si at det finnes verre skjebner enn å være yngst i klassen.
☆Anonymia☆ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 ville vel ikke si stakkars unge men jeg skjønner hva du mener.. tror selv jeg hadde blitt litt småirritert,men det hadde nok forsvunnet straks babyen var ute.=)
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Kan jo være han starter med 2008-kullet på skole da.. Og er eldst i klassen, mange som velger det, og spesielt når han bare er født et kvarter før. Men det viktigste er uansett at han er frisk og fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå