FuriLaks Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 meg en skikkelig overraskelse! En stille og rolig nyttårsaften, bare oss to og god mat. Mini sov gjennom alle rakettene:) Vi sto ved vinduet og skålte og så på fyrverkeriet da min kjære først satte seg på kne (for å se fyrverkeriene bedre trodde jeg), og FRIDDE!! Det kom som lyn fra klar himmel akkurat da, selv om jeg visste at det kom til å skje en eller annen gang, men ikke med da. Herregud så romantisk:) Måtte bare del det med noen jeg! Sitter her med ring på fingeren altså
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Grattis!!! Så romantisk da ) ) Fikk selv ring på fingeren i natt! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå