Anitahar2barn Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 strekkmerker med nr 1, men så kom det med nummer to. Jeg fikk ingen strekkmerker med nr en, men denne gangen tror jeg magen blir veldig stor(noe som kanskje er vanlig). Kanskje det er større sjangs med strekkmerker da? Noen med erfaringer?
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg fikk noen strekkmerker med nr 1, men det kom flere med nr 2.
Anitahar2barn Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Takk for svar! Ingen fler? :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei, fikk ingen med nr 1 og 2 på magen, bare på puppene.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg spurte akkurat min mor om dette, for de sier jo at det både er hormonelt og at det kan være noe arvelig betinget. Jeg fikk ingen (!!) med førstemann, men har mareritt om at jeg skal få en hel haug med andremann, siden jeg var så heldig :-p. Moren min har bare et lite på hver side av navlen -et for meg og et for min søster. Hun kunne ikke forstå aat det var arvelig fra hennes mor i allefall, for hun hadde visst blitt heldekket av strekkmerker allerede på førstemann! Er nok litt tilfeldig... I tillegg at det har noe med hvor voldsom vektøkning og sånt da. Ei venninne av meg klarte seg helt fint inntil den siste mnd, hvor hun gikk opp 12 kg og fikk mange strekkmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå