Gå til innhold

Hadde du en fin nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min egen del må jeg nok si njaaa...

Var definitivt ikke en svær sukess, men heldigvis lærer vi av våre feil og jeg vurderer å ikke gå ut med gubben noe mer.. Maken til humørdreper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda!

Her hadde vi det koselig! Meg og kjæresten og sovende baby. Lille snupp våkna og fikk se på raketter i vinduet sammen med oss :)

Skrevet

Greit nok. Etter en bedre middag ble jenta vår trillet ute i vogna til hun sovnet kl. var vel 23.15 da. Vi tente fakler og deretter såg vi på rakettene. Etter det bade vi i boblebadet ute en stund, men ble avbrutt av en urolig jente i vogna. VI gikk inn og la henne i senga og såg noen episoder av Seinfeld vi hadde fått på DVD til jul.

Ja, hva syns dere? Tror nok vi planlegger litt bedre neste år, kanskje vi skal være litt mer sosiale.

Skrevet

JAAA! Trodde det skulle bli en skikkelig kjip nyttårsaften, storesnuppa våkna på morningen med oppkast. Men våre kjempegode venner lot seg ikke skremme av litt oppkast og kom alikevel. Så vi var 5 voksne og 5 barn i fra 2 til 9,5 år. Alle barna lekte sammen på rommet, så film og spiste godis og de to minste var i så godt humør at vi ikke la dem før etter at vi hadde vært ute å skutt opp rakettene. Maten var god, drikken var god og ungene var storfornøyde. Storesnuppa kom seg utover dagen og fikk i seg kvota med godis på kvelden. ;o)

Godt nyttår!!! :o)

Skrevet

ja, det var det. Lillemor fikk 1,5 time på sofaen på ettermiddagen. Vi hadde mine foreldre og søsken på middag kl 20.00. Vi gikk ut å sendte noen raketter ca kl 21.00. lillemor la vi kl 23, og hun sovnet med en gang og sov seg gjennom alt av raketter. Tane og onkel og søskenebarnet mitt kom i 23 tiden og spiste litt kaker med oss og sendte opp raketter med oss. Vi hadde lite alkohol, noe som har tatt litt overhånd i årene før. Gjestene satt til ca kl 02.00. Vi hadde det kjempekoselig. Guttungen la seg i 01 tiden.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Ja, kjempekoselig og rolig!

Spiste god mat hos min mor, ingen alkohol:-)

Ellers sov snuppa vår seg igjennom alt rakett-bråket!!! utrolig:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var dårlig, spydde og dreit hele dagen, spiste ikke noenting av den gode maten sambo hadde laga :( Håper og klare og spise rester i dag.. så godt ut da...

Ble fridd til kl 24, så ja, jeg hadde det fint :) Tross alt!

Skrevet

Jepp:0)

Var forlover til Vestli (fra bim/dib) Som giftet seg i Nidarosdomen i Trondheim. Hun var så vakker og det ble en meget vellykket dag. Vi hadde panorama utsikt til rakettetne som ble sendt opp fra festningen og det var helt nydelig!!!

Gratulerer med første dag som kone søte lille Vestli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...