Gå til innhold

Sportsvogn og trapp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er ei rimelig stor jente og det virker nå ganske trangt i vognbagen, hvertfall med voksipose, så vi må snart gå over til sportsvogn delen.. Det jeg ikke har tenkt på er at vi jo bor i andre etasje og alltid bare har båret bagen opp og latt selve vogna stå nede. Det blir jo veldig slitsomt å bære opp hele vogna for at hun skal få sove på verandaen som hun pleier... Er ganske langt unna å ha henne utenfor huset synes jeg.. Hvbordan gjør dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke samme problem selv, men hva med å kjøpe en rimelig, litt større bærebag som hun kan sove i på verandaen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...