AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Snuppa er ei rimelig stor jente og det virker nå ganske trangt i vognbagen, hvertfall med voksipose, så vi må snart gå over til sportsvogn delen.. Det jeg ikke har tenkt på er at vi jo bor i andre etasje og alltid bare har båret bagen opp og latt selve vogna stå nede. Det blir jo veldig slitsomt å bære opp hele vogna for at hun skal få sove på verandaen som hun pleier... Er ganske langt unna å ha henne utenfor huset synes jeg.. Hvbordan gjør dere dette?
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Har ikke samme problem selv, men hva med å kjøpe en rimelig, litt større bærebag som hun kan sove i på verandaen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå