Gå til innhold

Huff, gubben er sååå fyllasjuk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har survet litt i morgentimene, men jeg pleier ikke å gi sympati når han er fyllasjuk, det er lov å si nei kvelden før.

Har du det så grusomt, ta en pille og kom deg over det!!

Iallefall så fikk jeg endelig "tvinget" i han en tablett fordi han hadde så voldsomt skallebank, fem min etterpå så løp han på do for å spy.

*obs* mannen min pleier aldri å spy, på den annen side så pleier han ikke å ta paracet eller, spes ikke i brusetablett form.

Nå har han iallefall sympati! Har sendt han i seng i håp om at han ikke spyr mer, for han spyr så høyt at han sikkert vekker dem på andre siden av byen og dessuten tåler jeg ikke å høre på andre menesker spy uten å kjenne det bruse i halsen selv..

Flere som er fyllasjuke i dag? Får mannen sympati når han er fyllajuk, eller er det bare deal whit it?

(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt om natten, helt om dagen!

Lykke til...

Skrevet

Her får han sympati. Vet jo hvor ubehagelig det er selv. Mannen min er sjelden ute og fester og heller ikke fyllesyk. Hadde jeg hatt en mann som var det ofte, hadde nok fanden gått i meg og sympatien hadde bleknet for hver gang.

Skrevet

Jeg er oppe alene med snuppa fordi mannen sover.. Han kom tuslende klokka 5 i natt, og stupte ned i senga med en ånde som var rede til å ta livet av meg. Hvor full mannen min er finner man ut ved å se på tiden han bruker på å pusse tenner, bruker vanligvis 5 min eller så. Og jo kortere tiden på det er jo fullere er mannen. I natt var han ikke innom badet, hehe. Så da var han vel rimelig full.

Men ingen sympati her i gården, helt om natten = helt om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...