Gå til innhold

Godt nyttår alle juli mammaer:)


fox`y

Anbefalte innlegg

håper dere får et fint år i 2008. de vokser no så fort å de små da,syns ikke d var lenge siden lille Lukan kom til verden jeg,men jammen er han ikke noe baby nå lenger hehe...

kos dere masse me de små i d nye året,mye spennende som de finner ut fremover nå:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår ja! jeg tror vi alle har et spennende år i vente!:) er helt enig i at de vokser fort, føler heller ikke at jeg har en baby lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR DAMER. kos dere masse!!!!! det blir sikkert et helt utrolig år. glede oss masse, ja tia går så alt for fort!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle store og små:0)

 

Helt utrolig hvor fort tiden har gått fra juli og frem til nå ( fra nyttår frem til juli derimot gikk en smule tregere kan man si...;0)) Tenk så masse som kommer å skje i 2008, første bursdag, første skritt,første ord osv. Kjempe spenende!

 

Kos dere masse alle sammen å ta vare på denne verdifulle tiden det er å ha (store)babyer:9)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle juli-mammaer og nurkene deres. Håper dere får et spennende år 2008 med barna deres og nyter hvert sekund sammen. Her gleder vi oss til å ta fatt på et nytt år sammen med vår lille Oscar. Gleder oss til alt vi skal få oppleve sammen med han.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...