Gå til innhold

Hvordan gikk gårsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her gikk det over all foventning. Farmor var på besøk og lekte masse med energibomba vår, Mia la seg 19 som vanlig og sovna uten å mukke. Våkna ikke av rakettene, noen ble fyrt opp rett utenfor vinduet hennes men hun snorka videre. Var oppe bare 3 ganger for å dytte smokk, så sov hun jaggu til nesten 8 igjen. Skjønner ikke hva som har skjedd jeg :-)

Hva med deres små, ble de forstyrret av rakettene? Noen som ble redde om de våkna?

Godt Nytt År forresten! Så sprøtt å tenke på at i morgen er førstemann 1 år, og så fyller de året hakk i hæl alle sammen. Har sagt det før og jeg sier det igjen; som tida flyr! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år!!!! Helt enig at det er rart at lille store Sebastian er 1 år i morra! Dette året har jammen gått fort.

Her gikk også kvelden over all forventning. Benedicte la seg ved 20 tiden (men hun sto ikke opp av duppen sin før ved 18 tiden) Hun sov til kl 06.10 i dag ( noe hun syns er en grei tid nå som hun sover inne på vårt rom..grrrrrrrrrr) Vi har besøk som bruker rommet hennes.

Ellers har vi vært to ganger til legen i jula. Lille snuppa er så plaget med "bleieutlett" har åpne/veskende sår fra foran til bak... au au .Ser ikke ut som det plager henne se veldig. Er nok vi voksne som syns det ser ille ut. Men klart hun bæsjer jo gjerne 6 ganger om dagen så sårene får jo nesten ikke hvile....Ble henvist videre til barnelege.

Kos dere masse i 2008 jenter, håper vi klarer å treffes litt videre også.

Skrevet

Her var småtten supertrett allerede kl 18 så vi la han kl 18.30, før gjestene hadde kommet. Hørte ikke et pip fra gutten før kl 05, og da fant han ut etter litt overbevisning at det var greit å sove litt til. Har ikke hatt en så rolig natt på lenge, selv om det smalt rett utafor og vi styra frem og tilbake rett utenfor soveromsdøra. Burde kanskje hatt lydopptaker på så jeg kunne ha spilt det av hver kveld:)

Nå har vi akkurat ryddet etter nyttårsfesten og er klare til å pynte til bursdagsfest:)

Skrevet

Her så gikk også gårsdagens feiring over all forventning!

Camilla sovnet litt i bilen på vei ut til Asker, så hun hadde siste duppen ca kl 18, holdt henne våken til rundt 19:30, når jeg da la henne så gravde hun ansiktet godt inn i koseteppet og sovnet nesten før jeg fikk pysjen på henne :-)

Sov som en stein helt til klokka 05, da skulle nemlig jeg og David legge oss.....at vi ikke kan lære??? Holde seg våken hele natta og så sove kun et par timer før det er full rulle igjen hehe......men hva gjør vel singstar og GuitarHero med voksne mennesker hehe

Heldigvis sovnet Camilla igjen og sov til 08:30 så jeg skal absolutt ikke klage :-)

Camilla våknet hverken av raketter (fyrte opp et stort batteri rett utenfor der hun sov), eller av til tider meget høylytt sang og latter fra stua.

Var totalt 6 unger i alderen 4 - 5 - 9 og 10 år og alle sov som noen steiner hele natten :-)

Skrevet

Med tanke på lilleM, gikk det over all forventning.. Min form var veldig god i går, i dag... så som så.. Og jeg kan bare skylde meg selv.

lilleM la seg kl. 19, og sovnet som bestillt, og sov seg gjennom knall og brak og fest i stuen under.. Og du kan tro det var høylydt med Buzz, singstar og allsang!

La meg 06:30, lilleM våknet 07:00 - fikk litt melk og fant ut at mamma var så kjedelig at han kunne like godt sove litt til.. Så han sov til 09:45! Gjett om jeg er glad for de få timene jeg har fått av søvn, for jeg er ikke i form i dag. Ble nok en smule for mange Irish coffee på slutten...

Men, så er det jammen lenge til neste gang!

Skrevet

hos oss gikk det ikke så bra. vi slet lenge med å legge han og han voknet to ganger før nytt år. Hadde helt vondt av han jeg. Det ødla liskom litt av kvelden, for han pleier ikke hyle så fælt flere ganger. Når han våknet halv tolv ville jeg ikke la han ligge lengre. Hadde ikke lyst at han skulle ligge i et mørkt rom å høre på raketter alen. Han ble selvølgelig strålende gla for å bli med på festen. Vi hadde litt problemer med å legge han da vi kom hjem, men i dag er det heldigvis litt bedre.

Godt nytt år alle sammen! Det er litt skummelt å tanke på at tiden har gått så fort. Føles ikke lenge siden vi satt på treff og lurte på hvorfor bellen ikke var der :o)

Skrevet

Gikk greit nok i går. Vi var på stor fest med mange voksne og barn, så det var nok mest barna som holdt Erica våkne. Høylytt lek med sukkerhøye barn, ble litt vanskelig å sovne til. Men hun sov forbi alle rakettene heldigvis. Var litt vanskelig å legge, men så i dag at hun har fått tann nr. 2 så det kan jo være litt av grunnen..

Tenk at store Sebastian er 1 år i morgen! Tiden går sååå fort! Hurra for store gutten!

Skrevet

Den gikk helt strålende :) Mathea sov selv om de verste fyrverkeribombene gikk av rett over hyttetaket. Babycallen derimot gikk helt bananas av alt bråket - hehe

Godt nytt år alle sammen :)

Skrevet

Her gikk det også strålende. Vi feiret hjemme hos oss, og det ble fyrt opp raketter fra ettermiddagen og hele natten gjennom i nabolaget her. De holdt til og med på da jeg sto opp med Maja rundt halv sju. Maja hadde 39,8 i feber på kvelden nyttårsaften, så hun fikk en paracet. Kan nok ha hjulpet på søvnen at hun var litt "dopa" ;-)

Skrevet

Godt nytt år til alle sammen!

Det gikk greit her også, men jeg grudde meg veldig for hvordan det kunne bli, for på lille nyttårsaften var det noen naboer som borret rett før hun sovnet, og det var ikke mye moro nei. Hun er jo vanligvis grei å legge, men er veldig var for visse lyder, hun er fortsatt redd for støvsugeren og kjøkkenmaskinen...

Skrevet

Vi har feiret nyttår i Sogn hos mormor sammen med mine søsken m/fam. Kvelden gikk kjempegreit, Tobias sovnet rundt 20 og sov over alt bråket med rakketter utenfor. Men da vi skulle legge oss 3.30 tiden, lå han våken og helt stille i sengen og lekte med bamsen sin......Han hadde da bæsjet skikkelig på seg og vi måtte selfølgelig skifte,etterpå vart det litt vanskelig å få han til å sovne igjen. Han ville selfølgelig ha pupp, men det kunne jeg ikke gi han for den var full av øl og baileys hehehe.!!! Tror kl. ble ca. 5 før han sovnet igjen. Men sov da til nesten 10 dagen etter, og det var herlig for to trøtte foreldre.

Et riktig Godt nytt år til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...