Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke tro det men jeg testet positivt igår. Med kun en fungerende eggleder, som er i tillegg sammensydd etter refertilisering. Det er virkelig et mirakel..

Min oppskrift: Leste boka "the secret" og prøvde å følge den. Dobbel pergokur. Og ovarium comp for egglederne og babyklister fra danmark.

Er det håp for meg så er det virkelig håp for alle. Ønsker alle et fruktbart nytt år.

Masse babystøv til alle ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååå mye og for en fantastisk start på nyåret!!!=)

Skrevet

Takk så mye. Og lykke til du også :-)

Skrevet

du har vert veldig heldig...gratulerer..

Skrevet

grattis me spiren, men hva er babyklister??:)

Skrevet

Saa utrooooooolig fantastisk hyggelig! Hjelpe meg, du maa jo vaere helt oer og veeeeeldig takknemlig. Det er stas aa lese saanne historier og ikke minst minner det alle om at kan man faa barn, ja da KAN man faktisk faa barn!! Det har jeg klamret meg til ogsaa, da jeg har et fra foer, og selv om jeg har mistet 4 grytidlige spirer, saa har jeg sagt til meg selv at jeg KAN jo faa barn. Er naa 11+2 og superglad.

Du maa bare glise i 9 mnd naa og kose deg masse, en super gladmelding for alle som proever og er (smaanervoest) tidlig nygravide.

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer sååååååå mye!!!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.....DETTE ER JO BARE HEEEELT UTOOOLIG:)

så urooolig heldig du er da:)

endelig var det din tur:)

Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

dette var en fin gave å ta med seg inn i det nye året:)

Ønsker deg masse lykke til og kos deg:)

klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Det føles helt uvirkelig. Tar nok ei lita stund før det synker inn.

Klem fra meg

Skrevet

Så flott :) Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!! :) Så kjekt å lese at det klaffet for deg! :) Var det på pergo du ble gravid? :)

Holder på med "The secret" -iteressant lesing!

Hvordan brukte du det babyklisteret da? :) Har det bivirkninger?

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse og takk for tips om babyklister og babystøv! ;o)

Klem!

Skrevet

Elisabeth'77

Det var på fjerde og siste runde med pergo jeg ble gravid. Babyklisteret er noen dråper på ei flaske. Du skal dryppe 10 dråper tre ganger om dagen i litt vann og drikke. Fra eggløsning og utover. Det har ingen bivirkninger i det hele tatt.

Skrevet

GRATULERE!!!!!!!!!

Så bra da at det klaffet for dere!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Takk for svaret! :) Jeg har begynt å lese på "The Secret" -endelig føler jeg at jeg ikke sliter med denne prøvingen lenger! :) Deilig! :)

Kos deg masse med den voksende magen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...