Spikeldi Gamle Øk Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Gubben er strålende fornøyd ettersom han kom til den slutningen at han nå har sin egen privatsjåfør som kan hente ham midt på natten hvor enn han måtte ha havnet på nachspiel...Eller det vil si, han VAR fornøyd. Etter å ha sagt min sanne mening om å bli vekket klokken halv fire om morran når livmoren OMSIDER hadde roet seg ned for å skrape is av bilen og hente ham, kan du si gliset tørka vekk med lynets hastighet...! Flere som opplever det samme?
Jannamor Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 oh yes. Senest i går, måtte jeg kjøre taxisentral med hele familien. FUCK off altså! Synes egentlig det er greit, innenfor TIDENS begrensninger. Skal jeg hjem uansett er det ok, men jeg NEKTER å bli vekket til alle døgnets tider for å kjøre rundt på Gud å hvermann!!!
snart mor til 3 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 hvis man selv er ute og skal hjem så kan andre selvfølgelig sitte på.. skulle det være en eller annen type form for familiesammenstelning og den elste garden ønsker å ta tidlig kveld så skal det sikkert også ordne seg..men å drive å kjøre på normale oppegående mennesker??ikke pokker... og når jeg har lagt meg så har jeg lagt meg...da får ingen tak på meg..så enkelt og greit er det... har enkelte ganger sagt at de kan jo prøve å ringe meg,men svarer jeg ikke så må de bare finne en annen måte... jeg er ingens privatsjåfør! da koster det..moohahaaaa.....hehe.. nei,men man må bare si fra hvor grensen går..
Spikeldi Gamle Øk Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 Du kan si det sånn at han er litt spak i dag ja....Sovna ikke før åtte i dag tidlig for det verket sånn. Jeg har aldri før i mitt liv bedt noen om å ta hensyn, men i natt sa jeg til ham at fra nå av forventer jeg at han tenker seg om en og to ganger, og så ringer taxisentralen ( hvor en av hans beste kompiser jobber anyway!!! ) istedet for meg midt på natta når han er full og vil hjem!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har bare vært sjåfør 1 gang i hele svangerskapet. Sa klart ifra i begynnelsen at jeg gidder ikke kjøre folk bare fordi jeg er gravid,da kommer jeg heller til festen uten bil.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Jeg kjørte en del i mitt første svangerskap, og det synest jeg var helt greit, men gav meg når jeg var sliten og ville hjem. Min daværende samboer var den som maset mest, dermed den jeg kjørte minst til=) Nå er jeg gravid igjen, og når mitt barn tilbringer annenhver helg hos faren sin kommer jeg til å kjøre til min nåværende samboer om han har lyst en tur ut, og han har heldigvis forståelse for at er jeg lei så er jeg lei... og han har stort sett blitt med meg hjem, den ene gangen han ikke ble med hjem så ringte han drosje og listet seg inn på gjesterommet og sov der så fikk jeg og sove=) Bare å gi beskjeden i klartekst og håpe det trenger inn!!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har opplevd at kamerater av samboeren min gjerne vil at jeg skal komme på vorspielet deres siden de da får gratis sjåfør! Fy f...
Chezka Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 ...dette er ikke en problemstilling jeg lenger behøver å forholde meg til. Da jeg var ung og gravid derimot var fester, sjåfører, nachspiel, gubbe som vekker meg klokken halv fire osv hete temaer og kilden til mang en krangel, men nå som jeg er "gammel" og gravid behøver jeg ikke tenke tanken engang :-)) Dette gjorde jeg og min mann oss ferdige for mange, mange år siden!! Gud bedre så godt det er å være 39 år og gravid!! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå