små Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 GODT NYTT ÅR!!! Først: jeg elsker deg-...! hihih håper du har det bra, savner deg jenta mi. Jeg husker hvor herlig jeg hadde det med deg før "gunnar" bled først... alt du gjorde for/med meg....jeg setter så stor pris på det.. LOVE YOU!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 å så søt du er :-) nå ble jeg super glad :-) du er en engel.. tihi.. det var veldig greit og ha en 2 barnsmor og ringe til vær gang jeg lurte på om småen skulle komme.. hihi LOVE YOU!! du er en engel. godt nyttår til deg også du fortjener det beste i verden!
små Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 *knis* Var det dette innlegget du mente ja.. *smiiiler* Litt skrifeleifer der, men det får jeg skylde på mengden alkohol jeg hadde fått i meg. Skulle legge meg, måtte jo drikke opp alt *ler* Bli med ut snart snupp? har ikke tid før februar jeg da.. hehe. skal til egypt 19 januar, og blir der en uke..men etter det vil jeg finne på noe altså =) Elsker deg fortsatt;) Selv uten alkohol..hehe.. Natta snupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå