Gå til innhold

IKM uke 4?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er tråden for oss som har besøk av TR nå, og skal ha IKM i uke 4 :)

Lykke til alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM på den siste dagen i uke 4 ja. Måtte den dumme tanta holde seg langt vekke. Vil ikke ha et eneste tantebesøk til i år. Stå på jenter!

Skrevet

Jeg har også IKM i slutten av uke 4.... Dette blir min 4 pp kanskje ikke så lenge for alle her men jeg synes det begynner bli litt frustrerende.. også med tanke på at førstemann satt omtrent før vi rakk slutte med prevensjon... men men fatt mot alle jenter!! Snart må det være vår tur også!!

Skrevet

Tror jeg har IKM sånn ca uke 4, dersom syklusen er normal igjen:) Har nettopp hatt en Ex.u, og skal nå begynne å prøve på nytt igjen. Lykke til alle sammen!

Skrevet

jepp, IKM her og begynnelsen av uke 4. Skal på apoteket å kjøpe no små stuff i morgen :) håper spiren sitter nå snart :)

Skrevet

Jeg har IKM i bynnelsen av uke 5. Teller det? :) Håper på det beste. Bruker å sitte ved første mnd. :) Lykke til alle prøvere!

Skrevet

idag fikk jeg besøk va tr.. så da har vel jeg også ikm uke 4 :)

dette blir ei spennende tid folkens!!!

er i vår 2.pp vi da.. tr kom 13 dager over ikm.. sluttet på p-piller for 6 uker siden...

Skrevet

Har IKM siste dag i uke 4, alt etter som når eggl. kommer:) 2pp etter MA i sept.

Skrevet

Heisann!

Slenger meg på her jeg da..igjen! 7 pp, 3 pp etter SA i begynnelsen av oktober. Har IKM mandag i uke 4, så det er jo faktisk ikke så lenge til jeg har EL igjen. Håper veldig nå altså, stor forståelse for at du er utålmodig Lokemor, det er jeg også!! Og klart at det er mange som har strevd mye lenger enn hva jeg har gjort, men føles så leit hver gang tanta dukker opp likevel. Min førstemann satt også i 1 pp etter 10 år med p-piller, så skjønner ikke hvorfor det skal gå så tregt med nr 2, som er veldig etterlengta nå!!

Skrevet

Har IKM helt i slutten av uke 4, og har bestemt meg for at dette er min siste pp ;)

Starten av oktober skal jeg bli mamma! :D

(er jo lov å drømme hvertfall...)

Skrevet

jeg har det:-)

Begynner prøvinga i dag!

Skrevet

samme som "kropp";);)

Skrevet

Hei,

jeg er ny her, og skal startet prøvingen fra 2008, tenkte jeg.

jeg fikk mensen i dag, så da har vel jeg også IKM i uke 4?

Når har jeg eggløsning, sånn ca?

Og når kan en eventuell graviditet vises på tester? altså - hvor tidlig (hvilken dato) kan jeg teste meg?

Hilsen nybegynneren

Skrevet

Det kommer helt an på hvor lange sykluser du har, om du har IKM i uke 4 eller 5...

Eggløsningen er somregel ca. 1 uke etter at mensen slutter, så du burde egentlig være temmelig aktiv fra den dagen mensen slutter og utover :)

Graviditetstestene kan slå ut fra IKM-dagen din...

Gjennomsnittssyklus er på 28 dager, så da regner jeg med at du kan teste fra omkring 29.januar... :)

Lykke til!

Skrevet

Hei hei;)

Tror jeg skal ha ikm slutten av uke 4 eller begynnelsen av uke 5...Vet jo aldri med syklusen i pp...dette blir 4pp..Så nå håper jeg sterkt....dette var visst vanskligere enn jeg hadde trodd,men er like optimistisk hver pp;)

Lykke til;)

Skrevet

hei hei... jeg har oxo ikm i sluttenav uke 4.... d er best den sitter da altså..... jeg har mega god tru... så får vi se da om d stemmer...

lykke til alle sammen:)

Skrevet

jeg har også IKM i uke 4...satser på at det blir full pott:) skal ha en del oppfølging pga 2 MA og en blighted ovum hvis jeg blir gravid igjen.blir vel mye bekymringer rundt den første tia men akkurat nå er målet å få to blå streker:)

Skrevet

Nå skal jeg til første utredningstime hos legen i morgen, har kjøpt nytt glass med folat, salvie-te og slimløsende hostesaft og har satt gubben på sink, hehe....

Han får også gjennomgå HVER kveld nå ;)

Nå SKAL jeg klare det! hehehe....

Skrevet

jeg er ny her inne,men har IKM i slutten av uke 4.

håper på positiv test denne mnd:)

Skrevet

Trur da er IKM i veke 4 her og ja,...

Men nettop slutta med piller,så har vel har ikkje store forhåpninger akkurat no:-)Men kjekt hadde da vore...I og med samboer jobber på båt...

Men vi er i gang med prøvinga hvertfall:-)berre da e jo nåke:-)

Skrevet

Hei:) Jeg lurer litt.. Sluttet på p-pillene for 6 uker siden jeg også og hadde da en liten blødning. TR kom ikke før idag så det er 14 dager etter jeg ventet den. Skal jeg da beregne at syklusen er 6 uker eller 28 dager som er det "vanlige"? Er litt forvirra jeg.. Noen som har erfaring eller burde jeg bare el-teste som en gal?Ser at du er i samme situasjon så kanskje du har noen tips? hehe..

Skrevet

Ser det er flere som følger med fra ikm i uke 52 her. Jeg har vel også ikm uke 4, men de siste syklusene har vært uvanlig lange.. vi får se denne pp. Hvis det er som de to siste månedene, så kan jeg gå over i uke 5, men håper jeg vet noe før den tid.. ;) Har tro på denne måneden!

Skrevet

Heisann!

Er i min første pp. Har ikm 23. januar med 32 dagers syklus. De har vært litt ustabile etter at jeg sluttet på p-pillen... Kjenner at jeg har el i disse dager, så blir spennende! =)

Skrevet

IKM i slutten an uke 3 teller det?? :)

Gleder meg til å teste. Holder aktivitetsnivået høyt for øyeblikket :):):

Skrevet

hmmm, eller kanskje jeg hører til her... skrev akkurat på ikm uke 3, men ble plutselig usikker... har vel ikm siste dag i uke 3 eller start uke 4... ikke lett det her *rødme*

har iallefall prøvd siden juni, og synes det kan klaffe snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...