Gå til innhold

Mikrofiber-sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mikrofiber-sofa, og lurer i den forbindelse på om det er noen med små barn her som har slike møbler. Og kan fortelle om positive eller negative ting ang. det å ha slikt møblement?? Er den lett å rengjøre, blir det fort merker, hva bruker dere til å rense den med osv. osv..

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har microfiber sofa. tja...

har ikke opplevd at det blir fort merker i sofaen. har ingen rift eller noe som helst i min sofa. kun litt normal slitasje.

lett å vaske av småflekker eller klin f.eks matflekker, gulp og drikke osv osv. lillemann har tisset i sofaen allerede og det gikk fint vekk med en fuktig klut. ingen lukt heller. kulepenn går fint bort. tror ikke det er så mye stress med microfiber og småunger sånn egentlig.

kanskje værre når de blir litt eldre og skal absolutt kline alt de har i hånda inn i sofaen. de største bekymringene når barn er små ang sofa er vel mest gulp, melk og tiss i sofaen. og det er ikke noe problem å få fjernet uten anstrengelser. (nå har jo alle unger stort sett bleie på når de ligger i sofaen da men av og til har jeg skiftet på han i sofaen eller tatt han med i sofaen etter at han har badet og bare skal kose litt og da tisser han selvfølgelig)

har ikke noe spess negativt å si annet enn at det mest sannsynlig er mye enklere å holde en skinnsofa ren og pen mye lenger.

men jeg er fornøyd og gla i sofaen min jeg så jeg beholder den en stund til;)

Skrevet

Suupert, da slipper jeg å tenke på å kjøpe nye møbler, hehe.... Tusen takk for svar og Godt nytt år :0)

Skrevet

Vi hadde microfiber sofa i lys beige og den ble fort solgt....ble masse masse flekker på den. Den var fin da og veldig god å sitte i, men så bestandig skitten ut. Vi brukte riktignok et fantastisk rengjøringsmiddel, men man kan jo ikke holde på med det til en hver tid. Textile Clean som vi kjøpte på Bohus kan iallefall anbefales til rengjøring. Vi har byttet til sort skinnsofa og angrer ikke et sekund. Veldig greit å tørke av med en fuktig klut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...