Trebarnsmamma30 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Da var jeg endelig 28+1, og klar for å starte på det siste trimesteret! Har hatt litt komplikasjoner med graviditeten, ble innlagt på sykehus rett før jul pga en infeksjon, og de fant ut at jeg hadde litt forkortet livmorhals og at livmorhalsen var begynt å modnes litt.. fikk lungemodningssprøyter og sprøyter mot premature rier, og skal nå gå på medisiner frem til uke 34 og ta det rolig.. Så nå håper jeg at babyen har tenkt å vente i mange uker til før den kommer! Fødte 3 uker før termin sist, vil helst ikke ha noe tidligere denne gang... Uansett er det godt å være kommet helt til 3.trimester:)
camosilla Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Velkommen hit! Du får ta det med ro og kose deg. Lykke til, og godt nytt år!
LilleBanan blir storebror Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Starter også det nye året i 3 tri:) Venta en stund på dette ja:) Godt å være på oppløpssiden!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Velkommen inn til 3 trimester!! og ta det med ro , så du ikke føder for tidlig nå da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå