Gå til innhold

For ei dame....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av et par i dag. Han er semisosial og ho er så antisosial at det er villt!!!!

Ho svarer med så korte setninger som mulig. Kan ho bruke enstavelsesord så gjør ho det. Eller bare smile. Mannen min og typen hennes lagde mat og jeg ordna til bordet og ho sto bare og kikka. Sa ingenting,bare kikka. Vet matbordet sa ho ikke et ord. Mens vi venta på at maten skulle roe seg i magen før desserten satt ho bare å trykka på mobilen. Etter vi hadde spist bestemte vi oss for å se en film mens vi venta på at det skulle bli midnatt og da sov ho gjennom 3/4 av filmen. Og så satt ho og tasta eller så på tv'n mens vi snakka. De var hos oss i fjor og,og da kunne jeg skjønne at ho var stille for det var første ganga vi traff ho. Hver gang vi treffer de så prøver vi å få ho til å prate,men det er rent umulig.. Så til slutt så gidder vi ikke å prøve og fokuserer på typen. *sukk* Ja,nei,vet ikke,hehe...*spy*

Så til neste år inviterer vi ikke de,for både mannen min og jeg irriterer oss over det. Men nå har vi i hvertfall prøvd,for som mannen min sa,vi må jo støtte han for han er familie og hvis han er lykkelig så er det bra.

Syns det er litt vel frekt å sitte og taste hele tiden og ikke være sosial i det hele tatt.. Og det å sovne når du er på besøk hos folk og det skal være litt fint og sånt.... Hallo....

Det var årets første utblåsning;) Thihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste år må du invitere mannen og meg - vi er sosiale begge to:o)

Skrevet

Thihi.. Og feiere din tjuetjuende bursdag??:) Gratulerer med tjuenitten år;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...