Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttaar ja! Men det ble ikke mye "skaaaaaal"
Dronningen! Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skålet i går orker ikke i dag:o) Men jeg har også bursdag..... Godt nytt år!
KariMari Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår!! Nå har (endelig..) alle gjestene fra igår dratt hjem;-) Opprydding og sengeskift står for tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå