Gå til innhold

Svigermor er ikke nødvendigvis problemet bestandig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja , hvor lenge utpå 2008 må jeg vente før jeg sier ifra til samboeren min , om hva jeg mener om oppførselen hans?

Har besøk av mammaen min , som er en nok så pratsom dame.

Snill, inkluderende , tålerant , osv...

Men samboeren min har tydeligvis fått nok av henne.

Ikke nok med at han prøver å overse henne , men han kan faktisk sitte opp i ansiktet hennes å overse hva hun sier , når hun spør han om noe.

Han svarer små spydig når hun stiller han et spørsmål.

Smiler bare små falskt om hun gir han et komplement...

Jeg , min samboer , hans sønn og min mamma har feiret nyttårsaften sammen , å samboeren min snakker ikke til mammaen min. Han snakker og konverserer med sin sønn på 10 år!

Oppriktig overser mammaen min !

Det værste av alt er at samboeren min har passert 40 år!!

Hvor faen er folkesikken?

Jeg kan skjønne at det blir vel mye skravel fra henne inni mellom , men ærligtalt! Man kan da oppføre seg.

Under middagen idag snakket han ikke til henne. Han klarte såvidt si at maten smakte.

Jeg spurte han tidligere idag , om noe plaget han. Om hvorfor han ikke snakket til henne.Men da gjorde han seg fullstendig uvitende, skjønte absolutt ikke hva jeg snakket om................

Skal jeg ikke kunne forvente mere av han?

Jeg ser mamma reagerer , men hun blir mest innesluttet og litt lei seg.

Jeg gjør det jeg kan for å dekke over oppførselen hans men........

Hun har siste året vært igjennom 3 inngrep i hodet , samt en trist skilsmisse!

Og er fullstendig ved sine fulle fem , bare pitte litt glemsk...

Jeg gjør det jeg kan for at hans barn , og alle rundt han skal trives å ha det bra. Jeg tørrsnakker med søstra hans , som skravler mest om pels og en gammel papegøye! Men jeg legger oppriktig godviljen til for å være høflig og imøtekommende.

Denne gang er det virkelig ikek svigermor som er problemet mener jeg , men en tverrpeis av en samboer.

Har mest lyst å klore øynene ut av han!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nyttår ,

klem HI , som har 7 dager igjen til termin.

Skrevet

Huff, for ein trassig situasjon...

Har sjøl ei mor og ein barnefar som ikkje går overens. Det er på grunn av at han eg har barn med har totalt "overkjørt" mine foreldre, og i tillegg oppfører seg respektløst overfor dei. Og så sitter han å sier at gjort er gjort. Men han vil ikkje omgår dei, på grunn av at dei misliker han osv... Håpløs/idiotisk situasjon forårsaket av barnefaren... Virkelig kjekt å vere mellom barken og veden der ja... :(

Skrevet

Lei situasjon du er oppi.

Men du skrev jo et helt likt innlegg for noen dager siden?

Skrevet

Her snakker ikke min mann og min mor sammen i det hele tatt, de har kutta ut hverandre pga noen tåpeligheter fra dem begge. Kjempe kjempe kjempevanskelig situasjon..

Mitt største ønske er at de kan bli venner igjen, men har mine tvil om at det kommer til å skje..

Skrevet

Anonym 01.42 :

Hi her , joda skrev et lignende et for noen dager siden.

Men siden situasjonen har forværret seg , pøste jeg atter en gang ut min edder og sure galle ;-)

Like irritert idag jeg.

Han er fremdeles like uintressert i alt og alle , sett bort fra sin egen sønn....

Skrevet

Ærlig talt da... 40 år og oppfører seg som en 10 åring.... Hadde blitt forbannet på han jeg om jeg var deg. Er noe som heter folkeskikk.

Skrevet

Takk Queen!

Jeg er så forbanna enig med deg .

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...