Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Blei skikkeli stresset i sted. Var ute og skulle fyre opp fyrverkeri, å da ble datteren min på 3 år veldig redd og ville hjem igjen. Så jeg måtte omtrent løpe hjem, som var noen 100 meter unna der vi bor. Hun nektet å gå!! Og kom hjem igjen, der var hunden til svigers galen og sprang rundt i huset og bjeffet som en idiot, så jeg måtte roe ned hunden og få den inn på ett rom som ikke er så mye støy på. Svigers var ikke hjemme! Så måtte jeg ta meg av datteren min igjen å sitte å forklare henne at fyrverkeri er ikke farlig og bla bla bla;) noe som jeg har gjort i hele dag! hehe!! så nå er jeg helt gåen og jeg kjenner at magen er veldig stresset og veldig hard. hun sparker en del der nede... så jeg føler at hun er skikkeli stresset hun som er i magen!! har ganske så dårlig samvittighet for at jeg har stresset sånn!!! jeg har vondt i magen også!! hjeeelp
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Ro deg ned du, ikke bekymre deg så går det over:) Stress bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå