Gå til innhold

Hvorfor er dere enkli her i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiste middag hos mamma og pappa, så dro vi hjem.. Tenkte det var best om junior sov i sin egen seng om han skulle våkne.. Noe han gjorde! Men storkosa seg med å se på rakettene =)

Skrevet

Jeg sitter på nettet fordi min supersosiale gubbe la seg kl 19!!!!!!

Skrevet

Oi, det var tidlig! UNGA mine legger seg rundt 19....

Skrevet

Daniel sover, nyttårsaftenen er ferdig, roen begynner så smått å senke seg og jeg kjeder meg!

Derfor! :P

Hehe:)

Skrevet

Han la seg samtidig som ungene...

Tror han er sur på meg fordi jeg i morges ba han om å begynne å stå opp sammen med oss om morningen( han må alltid ha 1 time å våkne på), og sa at jeg gjerne så at han stod opp med ungene en gang i blandt sånn t jeg fikk sove litt ekstra.

Skrevet

jeg sitter her fordi gjesten min snakker i tlf. og fordi jeg er så avhening at jeg heller ser hva som skjer på dib en og titte tomt ut i luften i 2 min

Skrevet

Fordi vi ble hjemme ikveld pga sykt barn og syk mann,begge sover godt i sengene sine.

Skrevet

Fordi jeg ikke har lyst til å rydde og pakke... Det er jo kjedelig selv om det er for en "god sak"...

Teeeenerife, 2 timer igjen til jeg skal plassere stumpen trygt i bilen og dra:)

Skrevet

tillab ™ venter liten

Du får ha en god tur! :)

Godt nytår! =)

Skrevet

å jøsses tillab, skal du reise? hvor på tenerife? vi skal dit i februar da.. kunne ikke du venta til da??

no går min kjære å legg seg, så eg skal vandre etter snart da.. må kose meg ferdi med mitt glass med vin først :):)

vært ute å smelt raketta, mini i vogna, å han kosa seg.. "åååå..." sa han bare!! men no sover han da :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...