Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Vi spiste middag hos mamma og pappa, så dro vi hjem.. Tenkte det var best om junior sov i sin egen seng om han skulle våkne.. Noe han gjorde! Men storkosa seg med å se på rakettene =)
Bruble Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg sitter på nettet fordi min supersosiale gubbe la seg kl 19!!!!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Oi, det var tidlig! UNGA mine legger seg rundt 19....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Daniel sover, nyttårsaftenen er ferdig, roen begynner så smått å senke seg og jeg kjeder meg! Derfor! Hehe:)
Bruble Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Han la seg samtidig som ungene... Tror han er sur på meg fordi jeg i morges ba han om å begynne å stå opp sammen med oss om morningen( han må alltid ha 1 time å våkne på), og sa at jeg gjerne så at han stod opp med ungene en gang i blandt sånn t jeg fikk sove litt ekstra.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 jeg sitter her fordi gjesten min snakker i tlf. og fordi jeg er så avhening at jeg heller ser hva som skjer på dib en og titte tomt ut i luften i 2 min
Stjerne37 Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Fordi vi ble hjemme ikveld pga sykt barn og syk mann,begge sover godt i sengene sine.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Fordi jeg ikke har lyst til å rydde og pakke... Det er jo kjedelig selv om det er for en "god sak"... Teeeenerife, 2 timer igjen til jeg skal plassere stumpen trygt i bilen og dra:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 tillab ™ venter liten Du får ha en god tur! Godt nytår! =)
lenej :o) Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 å jøsses tillab, skal du reise? hvor på tenerife? vi skal dit i februar da.. kunne ikke du venta til da?? no går min kjære å legg seg, så eg skal vandre etter snart da.. må kose meg ferdi med mitt glass med vin først :) vært ute å smelt raketta, mini i vogna, å han kosa seg.. "åååå..." sa han bare!! men no sover han da :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå