Gå til innhold

Noen som husker meg? Er på leit etter Kibimor.....:o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Er sikkert ikke mange som husker meg her inne, men sist jeg var inne ventet Kibimor en liten:o))

Er hun her inne enda?

Og ellers??? Flere kjente eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun har fått for en stund siden : ) Kan kanskje søke på navnet hennes på siden her, så kommer kanskje innlegget hennes opp : )

Skrevet

Jeg husker ikke deg, dessverre, men jeg husker Kibi. Hun fikk en datter som var dødfødt. Hvis jeg ikke husker feil var det i romjula 2005. Det gjorde sterkt inntrykk på meg, for jeg var høygravid selv da. Kanskje hun er inne på en av sidene som har med englebarn å gjøre? Har ikke sett etter selv.

Skrevet

Jeg husker deg :o)

Hun har vel vært pittelitt inne på dinbaby tror jeg, men ikke aktiv.....

Kibimor ble mamma igjen, men husker ikke helt når og heller ikke om det er til en jente eller gutt....

Skrevet

Hun fikk ei jente tidligere i høst:-)

Skrevet

og så kan jeg hive på at jenta kom i september, og heter Sunniva :o)

Skrevet

Ååååååå, så glad jeg ble nå!!!!!!! :o))

Ja, jeg også var gravid når hun mistet... Husker det som det var igår....

Men så var jeg tilfeldigvis innom her (tydeligvis for en god stund siden), og da var hun blitt gravid igjen:o)

Og jeg har hele denne tiden gått og tenkt på henne om det gikk fint denne gangen... Håpte så inderlig at det skulle gå fint!

Og det gjorde det jo:o)

Så nå kan jeg slappe av, og nyte ett nytt år:o)

Dere som kjenner henne, må si masse gratulerer fra meg til henne!!!

Skrevet

Jeg husker deg og Kibimor :) Jeg fikk en gutt i feb. 06.

Har og tenkt masse på henne etter at hun mistet babyen sin. Om det gikk bra med henne i ettertid og sånn. Det var grusomt å lese historien hennes... Visste ikke at hun hadde fått en pike :) Koselig å høre :)) De koser seg sikkert masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...