Stratos med 3 barn Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Kjøpte egne raketter til guttungen vi da. Han er snart 16 mnd. Sendte opp 2 stk kl 17.00 og guttungen syntes det var kjempe stas å se pappa løpe som en gal, men rakettene forsto han ikke noe av. Guttungen og jeg sto inne å så Flere som har kjøpt til små barn selv om det enkli er fullstendig bortkasta? Og hva gjør vi med resten av rakettene? Tror ikke vi gidder gå ut å sende opp resten jeg Noen som trenger?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Vi har ikke kjøpt, men skulle tydeligvis gjort det! Junior på 14 mnd stod med STORE øyne og pekte på rakettene når vi var hos mamma og pappa!
Libido- Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Gutten vår på 19 mnd synes det var rå tøft med raketter. Han liker masse leven da =)
Stratos med 3 barn Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Hahaha - godt å se vi ikke var alene da! Har ikke "turt" å si det til noen irl enda Hahaha
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Hehe, vi har ikke kjøpt. Men gutten på 2 år har sett mange i dag. Men han syntes det var "skumpelt!" hehe, skjønningen vår
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 jeg skulle egentlig kjøpe. jeg og min gjest hadde avtalt det. sånn at barna skulle få se på rakketene før de sovnet. men hvem er det som glemmer og handle rakketer? *litt dårlig samvitighet* trøster meg med at de ikke aner hva de har gått glipp av
Stratos med 3 barn Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2007 *sender deg resten av våre*
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 minste her er 22 mnd og hun var helt i hundre når vi sendte opp raketter i stad. Når vi kom inn så hun ut av vinduet og sa: "bang,bang såå fin" med strjerne i øynene:o)
Kaffemocca Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Vi og hadde raketter til unga, men storebror var livredd dem og da lillebror så at han ble redd, ble han også det...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Jeg tar gjerne en rakett, men det er vel for seint nå! Snulla var med faren sin, og hun sov uansett da midnatt var, så jeg hadde likt å se reaksjonene hennes...hun er 14,5 mnd nå. Da hun var 2,5 mnd så vi på rakettene sammen, og hun likte det...vesla på 3 mnd derimot likte ikke rakettene særlig, men hun var nok også trøtt og sulten.
hund&barn@fullrulle Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Har aldri gjort det, kommer aldri til å gjøre det og synes det er det største tullet på jord!!!!!!!! Rakettene skal skytes opp kl 00.00 og den jævla skytinga hele kvelden skremmer både unger og hunder mer enn nødvendig. Sorry, men det der er så teit.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Vi kjøpte stjerneskudd til Cornelia og det var stor stas;)
FrøkenSprøken Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Vi hadde ikke kjøpt, men mini elsket raketter, så vi burde kanskje ha gjort det Han var helt i hundre, og bare ropte "OJJ! Jakætta(raketter)! Dæj (der)! så fiiiin!" Han var helt i hundre helt til vi skulle skyte opp raketter, men da vi gikk inn igjen ble han helt knust, og bare gråt og gråt, så da dro vi hjem og la ham. Tror han hadde en super nyttårsaften sammen med hele storfamilien. Fetteren hans som er like gammel var der også, og de skøya og lekte hele kvelden. En super kveld:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Det er lovbrudd å sende opp raketter utenom de tidspunktene som er lovpålagt. Er sagt at mellom kl 18-02.00 er det lov å sende opp raketter, jeg bruker ikke penger på raketter for at min unge skal få se de tidligere, vi gikk ut kl 24.00 og så rakettene da. Kjøpte ingen da. Bortkasta penger, hva andre gjør kl 24 om kvelden er opp til de. Men før den tid synnest jeg det er dumt at folk sender opp for det er mange dyr som også blir redde nyttårskvelden. HUnden til foreldrene mine gikk ikke ut før i dag ved 12 tiden, hun var livredd.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 Her elsket ham de:o) Vi kjøpte også fyrverkeri til ham, frusere med lyd og forskjellige farger:o) Han lo og lo og lo, var helt i hundre.... Vi skjøt opp litt raketter før han la seg da, la seg i ti tiden:o) Tydelig fornøyd gutt som la seg da ja! Våknet til morgen idag ved at han stod ved siden av meg og sa: "Fssssss, mojjo.. Lyyyys mamma". Vi har også en del igjen, tar det neste gang vi skal på hytta og skyter opp der:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå