Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hei. Flyttet fra samboer for andre og siste gang i oktober. Han stiller lite opp. Har vanlig samvær en ettermiddag i uken, og annenhver helg. Men spør stadig om jeg kan ha datteren vår på snart 3 år, fordi han skal ut.... Eller vil levere tidligere enn han skal. Er drittlei hele opplegget. Han sitter mye forann pc/tv når han har henne, og hun vil slett ikke til ham. Det forstår jeg utrolig godt, men jeg snakker alltid positivt om han til henne. Nå har det seg sånn at jeg har egenkapital, og har utrolig lyst til å flytte til utlandet et par år... Har funnet en liten restaurant i spania som jeg har lyst til å kjøpe og drive. Vet det vil bli utrolig tøft og krevende. Tenker først og fremst på om jeg kan ta henne med bort fra ham, men også hvordan omstillingen vil bli for henne. Må begynne i bhg der, og lære språket. De lærer jo veldig fort når de er små. Jeg vil dessuten ha god tid til å bli med på tilvenningen, fordi vi evt flytter lenge før seongen begynner. Dette er et lite sted jeg har besøkt mange ganger, og er godt kjent på. Det er også godt mulig at hennes bestemor blir med, så da har hun jo en til som hun er godt knyttet til rundt seg. Jeg har alltid drømt om en slik mulighet, men det er bare en drøm foreløpig. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Hva vi mener har ingenting å si. Du må ha tilatelse fra faren for å ta ungen med ut av landet.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Dette blir vanskelig å gi synspunkt på ja... Ta deg en prat med eks-samboeren din først i alle fall. Han har mye han skulle ha sagt, det er pappaen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå