Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hvordan går det med dere denne siste dagen i 2007? Er innom her daglig og leter etter innlegg fra dere. Er jo spent på om dere går og venter enda eller om det har skjedd noe i jula =0) kanskje dere kniper igjen for å kjempe om å få årets nyttårsbarn? ;0) Mange klemmer og gode ønsker for det nyte året fra
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 hei hei...her går de greit,men fortsatt ingen baby nei:-( sliten og lei nå kan du si..men ikke så mye og gjøre med det.er bare litt engstlig for at jenta mi skal bli stor.hun ble målt til ca 4 kg i slutten av desember så håper for all del at hun snart ønsker og hilse på oss. hvordan går det med jenta di da?hun har vel også vokst litt nå.er det rolig på natta tid eller? håper du hadde en fin jule tid og en flott feiring på nyttår.her var det nokså stille og rolig uti grill hytta om kvelden.mannen fikk tatt seg ei lita øl.men det ble ingenting på meg. godt nytt år. klem
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei, og godt nytt år! Nå er du på rettsida av året i allefall da, selv om jeg veldig godt skjønner at du er lei lei lei! Får håpe ho snart bestemmer seg for å komme ut! Julia vokser og trives. Har endelig begynt å få taket på amminga igjen. Sleit fryktelig i jula med betennelse, og sykt såre og blødende brystvorter. Har heldigvis gått seg til nå da, med salve og penicillin. Men jeg vurderte seriøst å slutte med amminga der ei lita stund... Vi begynte å få fine soverutiner her noen dager, sov i 5 timer første økt på natta, og så 3 nye timer, men så skjærte det seg igjen gitt... Så ho våkner ganske så tidlig og vil være våken i et par timer på nattmorran. Men men, vi må jo bare legge oss litt tidligere på kvelden så vi ikke blir så trøtte da. Det går seg nok til =0) Rart å tenke på at ho snart er 4 uker! Nyttårsaften var det kun jeg som var våken ved midnatt. Gubben og guttungen steinsov. Så det var veldig rolig ja! Håper det skjer noe der snart! Lykke til med fødsel! Klemmer fra
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Heisann! Ville bare gi livstegn fra meg :-) Vi fikk ei lita jente 4.juledag kl 23.30. Hun kom ganske raskt bare riene ble skikkelige, og jeg brukte bare 3,5 timer fra vi fikk tildelt føderom. Lå i badekar og hadde lystgass. Revnet IKKE i det hele tatt denne gangen. Helt fantastisk! Jente var 3318 gr og 50 cm. 34 cm rundt hodet. Frisk og fin :-) Hadde to døgn på barselhotellet (gled deg Marita!) før vi reiste hjem nyttårsaften. Den lille prinsessen har gulsot, så hun er bare hjemme på permisjon. Er inne hver dag for å ta prøver av henne. (Stakkars liten: de stikker i helen, og de er helt "oppstukne" nå...) Men hun ligger foreløpig under grensen for å ligge i lys. Når det gjelder ammingen, så går det greit, men jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde glemt ut hvor vondt det kan gjøre. Har skorper og sår på puppene, men det går rette veien. Dessuten var etterriene mye verre denne gangen, men det er jo en liten pris å betale for å ha fått to nydelige og friske unger... Alt i alt mener jeg at jeg har hatt en drømmefødsel, til tross for at jeg gikk med maserier i flere dager i forkant, og at jeg hadde hele 5 cm åpning da jeg først kom skikkelig i gang med fødselen. Jeg kommer ikke til å få verken mareritt eller traumer :-) Lykke til videre dere to! Mange klemmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå