Gå til innhold

jeg er visst her alene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi....en stemme fra space???

 

jeg deler gladlig :-)

Skrevet

ja, har ikke du bosatt deg på selveste bondelandet der bjørnen vandrer forbi?

Skrevet

jeg er også her, ihvertfall innimellom (når gjesten må på do eller hente noe)

Skrevet

Ja. Om det ikke er bjørnen er det i allefall alt mulig anna.

Skrevet

du er bare nødt til å få tatt jegerlappen..det hadde kledd deg tror jeg. Se for deg en snerten snelle med hagle på skulderen....wow

Skrevet

Aa, nei! Jeg er hun som flyr rundt og prøver å redde alle dyrene.

Skrevet

du trenger ikke skyte noen vettu...det hadde jeg aldri klart selv, men bare å mestre et våpen hadde vært...tøpht!

Skrevet

Hehe, hadde plutselig ikke blitt trygt i området her da.

Skrevet

nå møøer det fra space også.....makan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...