pingu...... Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 oi....en stemme fra space??? jeg deler gladlig :-)
pingu...... Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 ja, har ikke du bosatt deg på selveste bondelandet der bjørnen vandrer forbi?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 jeg er også her, ihvertfall innimellom (når gjesten må på do eller hente noe)
Süsse Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Ja. Om det ikke er bjørnen er det i allefall alt mulig anna.
pingu...... Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 du er bare nødt til å få tatt jegerlappen..det hadde kledd deg tror jeg. Se for deg en snerten snelle med hagle på skulderen....wow
Süsse Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Aa, nei! Jeg er hun som flyr rundt og prøver å redde alle dyrene.
pingu...... Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2007 du trenger ikke skyte noen vettu...det hadde jeg aldri klart selv, men bare å mestre et våpen hadde vært...tøpht!
Süsse Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Hehe, hadde plutselig ikke blitt trygt i området her da.
pingu...... Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2007 nå møøer det fra space også.....makan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå