Gå til innhold

Jaja, da sitter jeg her alene..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og har det jævlig kjipt.

Om 2 dager skulle vi ha feiret 15 år som kjærester, istedet sitter jeg her og griner over at det igår ble satt endelig strek for oss som par. Jeg kan ikke se noen annen løsning nå, men det gjør sinnsykt vondt uansett.

 

Så farvel til det vanskelige og vonde 2007, og hei til 2008 som ser ut til å bli et vanskelig møkkaår i samme stil som det foregående..

 

Ps. Beklager melodramaet, men er dessverrre slik det føles nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...høres ikke bra ut. Sitter også her alene.

 

Så stor klem til deg :)

 

Opp med hodet. Kanskje år 2008 ikke blir så ille alikevel?

Skrevet

Ta frem penn og papir i morgen tidlig når du våkner og skriv ned alle hans negative sider....alle har noen....kom deg over han, det finnes alltid lys på andre siden av tunnelen, joda jeg vet det er tøft nå, men det går over.

Skrevet

Første del av 2008 blir nok et møkkaår i samme stil som det foregående... det tar tid å komme seg gjennom sorgprosessen. Hvis det er noen trøst, mitt brudd ligger 3 måneder tilbake i tid, og nå føler jeg at jeg er over det verste og på vei inn i en bedre fase av livet mitt. Det er fremdeles vanskelig, men det går oppover. Alle sier de vonde følelsene roer seg med tiden, men når du står midt oppe i det selv, føles det helt urealistisk at det noen gang kan bli bedre. Men det blir det!

 

Hei på deg 2008!

Skrevet

Tusen takk for god støtte! Det varmer :o)

 

Det blir liksom så mye verre på de "spesielle" dagene, ensomheten blir ekstra stor da. Allerede i dag føles det litt bedre, er selvfølgelig vondt og dritkjipt , men jeg VET at det ikke er noe annen løsning på dette.

 

Jeg får bare krumme nakken og gå på, prøver å se på det som en mulighet til utvikling fremfor et nederlag.. Klarer ikke helt å tro på det selv ennå, men kanskje etterhvert..

Skrevet

Hei. Vil bare si at jeg føler med deg. Har vært og kommer muligens opp i samme situasjon igjen. Det jeg har lært igjennom livet er at tid leger sår, men fy hvor fælt det føles akkurat når det skjer, ubeskrivelig vondt. Mest sannsynelig vil du se tilbake etter noen år og kanskje til og med være glad for at det ble slutt ellers hadde du kanskje ikke hatt det bra livet du eventuelt får :)

Skrevet

Uff så trist:( Det er så mange vonde skjebner her inne synes jeg, det får meg til å egentlig være litt glad for at jeg har vært alene hele veien.. Det må være grusomt vondt å plutselig bli alene etter 15 år som kjærester! Det hjelper ganske sikkert lite å si det nå men det vil bli bedre etterhvert, det bare tar en god del tid..

Stor trøsteklem til deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...