Gå til innhold

Noen som har født i juli/august her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i begynnelsen av august. Forrige gang fødte jeg i april. Synes det var en fin tid å få barn på. Husker jeg var så varm hele vinteren, gikk jo ute i bitende kulde med bare genser på meg og lå med vinduet oppe på vidt gap hele natta (sambo måtte flytte ut på sofa`n for han holdt på å fryse i hjel...hehe). Nå lurer jeg på hvordan i huleste jeg skal klare å gå høygravid på sommeren.

Hva mener dere som har erfaring ? Var det forferdelig ?

Håper på en sånn dårlig sommer vi hadde i år : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe samme her, venter å i august, sist fikk jeg i mars,å den varmen:p gubben sier det var fryseboks inne,men jeg svettet jo:p

Skrevet

Min første fødte var i desember og da var jeg ikke mange mnd på vei på sommeren, men sleit veldig med varmen. Lå stort sett hjemme naken på senga med vifta rett på kroppen. Ble ordentlig uvel av varmen. Så når jeg fant ut at nr to skulle komme i august, vurderte jeg abort for jeg så for meg hvordan jeg da ville være høygravid på sommeren med en liten unge.. Men tro det eller ei. Varmen var ikke mer plagsom en når jeg ikke er gravid..Så for min del var det ikke noe å grue seg til!

Skrevet

Det hørtes veldig greit ut :0)

Har selv termin 7.juli, så jeg også er veldig bekymret for varmen.

Besvimer fort når det blir for varmt, så blir det ikke verre en vanlig,

klarer jeg det kanskje jeg også :0)

Skrevet

jeg fødte 31aug. hele sommeren gikk som en drøm!! jeg blei veldig varm da jeg gikk gravid/høygravid men sommeren var ikke noe problem. har alltid sovet med sokker på og når jeg var gravid måtte sokkene av. ingen ekstra kilo ikke noe vann i kroppen gjorde at jeg trvides veldig. (man blir jo ofte oppsvulmet og fæl når det er kokvarmt ute) jeg slapp unna alt! vil nok helst går høygravid på sommeren neste gang også!

Skrevet

Det er jo varmt å gå høygravid på sommeren, men jeg syns det var heeeelt greit å sprade rundt med tynne, lette klær, deilig :)

Fødte 30 juli -06, forresten.

Skrevet

jeg har termin 26 august..har fått i mars og desember før..mars så ble jeg jo gravid i juni..så da var det jo ingen problem..da jeg fikk i desember så var jeg jo litt lengre på vei den sommeren, men ingen problem..

Så håper det går greit denne gangen også som høygravid:)

MEN jeg håper da virkelig ikke vi får like ille sommer som i fjord..den var jo helt tragisk, men så få finværsdager..

Så jeg håper det blir en bra sommer jeg..får jeg heller prøve å avkjøle meg på et vis istedet :D

Skrevet

Jeg er en skikkelig frossenpinn så jeg håper på å bli varm. :) Hehe.. Blir det for ille kan vi jo ta en dukkert i sjøen? Har termin i slutten av juli..

Skrevet

Jeg fødte min første 3 august. I juli husker jeg var det 2 uker med hetebølge. Men det gikk egentlig ganske fint, hadde kaldt vann i badekaret og stakk bena nedi, deilig!! Satt aldri i solen, men i trekkfull skygge. Det ble maaaange bilturer med kald luft på klimaanlegget midt i fjeset! Egentlig ingen problemer om natta heller, ingen sol rett inn så det var jo greit. Værre var det når babyen kom, holdt på å svette ihjel, spesielt under puppene. Men deilig å slippe å kle på de små så mye da......

Skrevet

Jepp- jeg fødte 17. august for 5 år siden, en tropeneatt. Og det var en prøvelse å gå høygravid hele sommeren!!! men nå skal det sies at sommeren 2002, spes siste del, var vanvittig varm da. Da hun ble født hadde det allerede vært tropenetter ganske lenge, alle vinduene på føden sto på vidt gap men det hjalp ingenting. Jeg elsker varme og å ligge i sola og bli brun, så det var skikkelig bittert å sitte inne i stua m vifte hele sommeren mens sambo lå ute og grillet seg- når det endelig var en fin sommer!! Ble uvel av varmen, kvalm bare av å gå til bussen og sigen i bena av å stå i varmen, husker jeg. Men- du kan jo risikere at sommeren -08 blir en reprise av sommeren -07, og da har du ingenting å frykte. Hadde ikke sol 1 dag i Oslo i sommer... Ellers hjelper det alldtid å bade og avkjøle seg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...