enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 syns det er kjempe skummelt når det smeller rundt husveggene her og jeg bare venter på å få noe inn stuevinduet, jeg er så glad det er det siste året at jeg kan ikke få sagt det..
bambolina Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Helt enig:)glad jeg har god unnskylding til å være inne med baby i år....
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Samme her. Idiotisk og bortkastet. Farlig er det også... Grr!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Henger meg på her! Her smeller det rundt veggene, har gjort det i flere timer allerede. Tenker med gru på hvordan det blir ved midnatt. Fatter virkelig ikke at folk gidder å bruke penger på sånt tull. Jeg vil ha forbud mot alle typer fyrverkeri i privat regi! NÅ!
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 Ja du kan snakke om å bokstavlig talt brenne opp pengene sine.... hm, duster:) Gruer meg til midnatt jeg og, husker med gru når guttungen var baby og vi brukte 3 timer med byssing og bæring...grrr...håper virkelig vi slipper det i år. Det merkeligste er at det er naboen vår som sender opp en masse raketter nå og de har en baby på 2 mnd:(( De burde jo skjønne.... men nei da..
trulletrollemor Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er enig! Veldig glad for forbudet. Mannen min var hos frisøren i romjula, og hun fortalte om broren sin som hadde kjøpt raketter for 10 000,- !!! Ti tusen kroner? Hvem gjør sånt (andre enn broren til frisøren til mannen min da). Vi kjøpte ny vaskemaskin i romjula, til ti tusen kroner, og syntes vi var ville og gale. Men den skal vare i mer enn 10 år da, og ikke brenne opp på noen minutter.
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Kunne ikke vært mer enig!!!! Her har endelig lillesnuppa sovna,håper bare det varer! Trodde det skulle være forbudt å sende opp i sentrum her i år,men det var sikkert bare jeg som leste det i avisen gitt!! Smeller i alle fall rimelig bra rundt her,i tillegg da så har guttevalpen som bor i leiligheten over oss nyttårsfest! Har prata til han sikekrt 1000 ganger bare siden i sommer om bråk,men tror dere det synker inn i det lille ekornhauet hans??!! Nei! AAAAArRRGGGGHHHH!!!!! Sånn,så deilig å få det ut! Ja,sitter forresten alene,gubben er på jobb på sjøen,kommer hjem 2 jan. Godt nytt år mine damer!!
lillegutt mars o7 Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Jeg også HATER raketter!Har alltid vært livredd de!Fint å se på når en er innendørs..i et lydtett bygg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå