Gå til innhold

Jeg HATER raketter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er kjempe skummelt når det smeller rundt husveggene her og jeg bare venter på å få noe inn stuevinduet, jeg er så glad det er det siste året at jeg kan ikke få sagt det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig:)glad jeg har god unnskylding til å være inne med baby i år....

Skrevet

Samme her.

Idiotisk og bortkastet. Farlig er det også...

Grr!

Skrevet

*rekke opp hånda*

Skrevet

Henger meg på her!

Her smeller det rundt veggene, har gjort det i flere timer allerede. Tenker med gru på hvordan det blir ved midnatt. Fatter virkelig ikke at folk gidder å bruke penger på sånt tull.

Jeg vil ha forbud mot alle typer fyrverkeri i privat regi! NÅ!

Skrevet

Ja du kan snakke om å bokstavlig talt brenne opp pengene sine.... hm, duster:)

Gruer meg til midnatt jeg og, husker med gru når guttungen var baby og vi brukte 3 timer med byssing og bæring...grrr...håper virkelig vi slipper det i år. Det merkeligste er at det er naboen vår som sender opp en masse raketter nå og de har en baby på 2 mnd:(( De burde jo skjønne.... men nei da..

Skrevet

Jeg er enig! Veldig glad for forbudet.

Mannen min var hos frisøren i romjula, og hun fortalte om broren sin som hadde kjøpt raketter for 10 000,- !!! Ti tusen kroner? Hvem gjør sånt (andre enn broren til frisøren til mannen min da). Vi kjøpte ny vaskemaskin i romjula, til ti tusen kroner, og syntes vi var ville og gale. Men den skal vare i mer enn 10 år da, og ikke brenne opp på noen minutter.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!!!!

Her har endelig lillesnuppa sovna,håper bare det varer!

Trodde det skulle være forbudt å sende opp i sentrum her i år,men det var sikkert bare jeg som leste det i avisen gitt!!

Smeller i alle fall rimelig bra rundt her,i tillegg da så har guttevalpen som bor i leiligheten over oss nyttårsfest!

Har prata til han sikekrt 1000 ganger bare siden i sommer om bråk,men tror dere det synker inn i det lille ekornhauet hans??!! Nei!

AAAAArRRGGGGHHHH!!!!!

Sånn,så deilig å få det ut!

Ja,sitter forresten alene,gubben er på jobb på sjøen,kommer hjem 2 jan.

Godt nytt år mine damer!!

Skrevet

Jeg også HATER raketter!Har alltid vært livredd de!Fint å se på når en er innendørs..i et lydtett bygg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...