mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Du har fått svar
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Gleder meg til å ta den i bruk! No må jeg lage litt kaffe og spise dessert! Kos deg i kveld
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2007 Være med på hva? Var bare litt masing om en kosepose jeg gleder meg til å få! Men selvfølgelig bare å slenge seg inn i tråden, hehe God bedring, har sett du og hele familien din er syk! Stakkars dere, kjedelige greier!
mayaya Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Hva gjør det om man er syk, når man har 2 koseposer i huset? Kanksje jeg bare skal legge meg med en fot i hver av dem og sove til neste år? Hihihi
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2007 Det var en god ide! Ellers kan jo lenej begynne å sy koseposer i voksenstørrelse, så tar vi en telttur Eg er drit lei av voksi posen at eg hilder på og spy, derfor gleder jeg meg MASSE til eg og får kosepose i hus!!!
mayaya Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Ja, det har jeg spurt om før. Men jeg burde hatt ei vogn til også. Med 5punktssele *lerogler*
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2007 Ja, vogn hadde ikke vært så dumt nei, hehe. Nei nå må jeg virkelig stikke å lage kaffe, før mannen sovner her Ha en så god nyttårs feiring som du kan! Håper du/ dere blir fort bra! Nyttårsklem fra meg
mayaya Skrevet 31. desember 2007 #12 Skrevet 31. desember 2007 klem til deg også, tillykke med det nye året og den nye, deiiilige posen :-D
lenej :o) Skrevet 31. desember 2007 #13 Skrevet 31. desember 2007 hmm.. hvor finner eg da sååå lange glidelås? hihi..! ja, mamma til goingen, goingen skal få seg pose! Skal sy den med en gang eg får stoff, å sende den på dagen! :) mayaya, det hadde faktisk vært fint med en kosepose.. gubben her bruker å ligge inni mini sin, med hodet, og den andre over seg på gulvet å slappe av.. han elske dem! kansje han sku hatt en sjøl.. bare det at han er jo 190cm høy!!! blir en skikkelig laaang pose da...
mayaya Skrevet 31. desember 2007 #14 Skrevet 31. desember 2007 Men da har du iallefall gaveidé til bursdagen!!!
lenej :o) Skrevet 31. desember 2007 #15 Skrevet 31. desember 2007 usj, syns eg kjente det på levra at han egentlig treng en pose bare for å ligge å sløve på gulvet om ettermiddagene..
mayaya Skrevet 31. desember 2007 #16 Skrevet 31. desember 2007 hhahahahahahahaha men da kan du jo legge han ute da - så er han ikke i veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå