Natteravnen* Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 -mange gode nyttårsønsker til alle modne med sine store eller små familier fra oss her i vest! -håper at år 2008 tek med seg masse positivt til oss alle !!!!!!!!!!!!!!!!!! c",) c",) c",)
frøydis m/ 4 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår! Alle gode ønsker for det nye året! Godt at vi ikke vet hva det vil bringe. Måtte vi se fram til 2008 med forventning og glede. Lykke til alle som en.
Karomamma Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år, sjøl Mange gode ønsker til dere alle for 2008!!!
Sprellemamma Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Takk det samme!! Alle gode ønsker for det nye året! Måtte det bli et år fullt av glede og håp!
Plutseliten :) Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Takk for det,og et godt nytt år til deg )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Godt nytt år til deg også! Håper vi kan få til et kaffeslabberas på dine trakter snart:-) Må bare smake den vidunderlige kaken på "stamstedet" vårt:-)
Natteravnen* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 He-he, ja den kaka ja, godt eg ikkje har slutta med slike sunne ting på nyåret då.............. -men i morgon, i morgon..... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå