Gå til innhold

Godt nytt år!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

-mange gode nyttårsønsker til alle modne med sine store eller små familier fra oss her i vest!

 

-håper at år 2008 tek med seg masse positivt til oss alle !!!!!!!!!!!!!!!!!!

c",) c",) c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nyttår! Alle gode ønsker for det nye året! Godt at vi ikke vet hva det vil bringe. Måtte vi se fram til 2008 med forventning og glede.

Lykke til alle som en.

Skrevet

Godt nytt år, sjøl :)

Mange gode ønsker til dere alle for 2008!!!

Skrevet

Takk det samme!!

Alle gode ønsker for det nye året! Måtte det bli et år fullt av glede og håp!

Skrevet

Takk for det,og et godt nytt år til deg :))

Skrevet

Godt nytt år til deg også!

 

Håper vi kan få til et kaffeslabberas på dine trakter snart:-)

 

Må bare smake den vidunderlige kaken på "stamstedet" vårt:-)

Skrevet

He-he, ja den kaka ja, godt eg ikkje har slutta med slike sunne ting på nyåret då..............

 

-men i morgon, i morgon..... c",)

Skrevet

Det er viktig å kose seg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...