Gå til innhold

Hvor mye mme drikker deres barn i løpet av en dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lillegutt drikker ikke mer enn ca 6 dl daglig.Får frukt og grøt i tillegg da.Han er ikke den største tassen,men hs sier vi trenger ikke bekymre oss siden han følger kurven sin fint.Sist jeg veide han var 13.desember,da var han 8 mnd og 2 uker.Veide da 8020 gram og var 69,5 cm lang.Forstår at andre sine gutter er mye større?Har også stresset mye med å lære han å spise fast føde,da han brekker seg og kaster opp lett!Begynner å bli litt bekymret.Er en blid og aktiv gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutt drikker ikke mer enn ca. 450 ml i løpet av en dag. Har hørt et sted at de skal ha ca. 500 ml. veske pr. døgn fram til de er 1 år. Riktignok drikker han en del vann i løpet av dagen da.

Spiser ellers frukt , grøt, brødskiver og middagsglass.

Så lenge gutten din er blid og aktiv og følger kurven så tror jeg ikke du trenger å være bekymret. Vår gutt er og liten (men følger sin egen kurve). Veide 8200 gram nå 13. desember. (født 21. mars). Målte ikke lengden da, men han var 69 cm i oktober og har strukket seg en del siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lagar 500 ml fordelt på 4 flasker...er ikkje alltid ho drikker alt. Men drikker vatn til alle måltid. Får middag og skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min drikker BARE mme som drikke, opptil 300ml pr dag, det er visst greit, så lenge han har våte bleier, selv om jeg syns det er lite.

Han får grøt x2, youghurt,middag og fruktpurè i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...