Gå til innhold

ja!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja!!!!!!!!!!!!!!!!positiv test idag!!!!!!!!jippi=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Og et fantastisk godt nytt år! :)

Skrevet

takk takk=)å lykke til,for dere andre prøvere=)håper det klaffer snart=)

Skrevet

Gratulerer så masse. Litt av en nyttårsgave! Lykke til!! :)

Skrevet

gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer sååå mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

oiiiiiiiiiiiiiiiiii...gratulerer sååå masse:)

så utrooolig gøy da:)

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

du er så heldig:)

klem:)

Skrevet

tuuusen takk alle dere=)nå har jeg begynt og få den redd følelsen om vi greier to barn,har en på tre år fra før..vil det bli vanskelig og alt det der:( men det går sikkert bra....

Skrevet

Jeg var dårlig hele svangerskapet og i perioder så ønsket jeg den lille i magen dit peppern gror for jeg maktet ikke tanken på to barn...Rart man kan føles sånn når vi hadde prøvd i 2 år for å få til 2mann! Men det er fullt mulig. Det var også en stor prøvelse fødselen og jeg orket ikke se på lillemann på bringa mi den første timen pga smerter etterpå, og han lå der så rolig og fonøyd og kikka seg rundt. Da hulka jeg å gråt og sa til mannen min at han er sikkert rolig for han kjenner igjen gråtingen og frustrasjonen jeg hadde følt under svangerskapet. Hehe, men når jeg kom meg litt igjen så klarte jeg å føle den enorme gleden:) Så vet du hva ???..det går over all forventning så nå er det prøving på nr tre bare jeg kan få tr tilbake:)

Skrevet

så deili og høre,begynte og tro d var noe galt med meg,siden jeg følte en enorm glede først og så ble jeg lei meg..og ikke viste hva jeg skulle føle...hormonene i sving eller hva??av og til har jeg lyst og bare grine andre ganger bare le...typen har jo trodd jeg var heeel borte,før vi fant ut at jeg var gravid=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...