Süsse Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Her skal gutten legge seg og da blir det temmelig rolig. Jeg glaner ut vinduet rett som det er, så jeg kanskje får se EN rakett i kveld i allefall. Og jeg drikker vin! Sug lut, kan jeg fortsatt få være ung, men helst ikke enkel og uoppegående mer?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Vi drikker, blower og koser oss i kveld!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg sitter her alene med julebrusen min Ny-singel, uten barnet og deppa... Gleder meg bare til imorgen, så er det et helt år til neste nå-skal-alle-pynte-seg-være-glade-og-lykkelige-drikke-og-spise-masse -og ha-en-fabelaktig-perfekt-kveld-med-alle-vennene-våre fest.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 her er også småen lagt. jeg har besøl (som for øyeblikket sitter i tlf) vi har spist god mat som jeg har laget :-) og tar et øliteglass vin. eller besøket tar nok hele flaska og jeg en eller to slurker. koselig kveld :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 anonym du kan trøste deg med at nyttårsaften er den mest oppskrytte kvelden i året. så sansynligvis går du glipp av lite ;-)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Jepp anonym, bare tenk deg om, har alle de andre nyttårsaftnene vært perfekte eller oppblåste?! Hihi... Jeg sitter hjemme med mann og bror. Vesletroll sover:) Og kl 0300 reiser jeg til syyyyden!(eller i det minste til Gardermoen fordi jeg skal til syyyyyden!)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Vi har vært hos svigersøster på middag, nå er vi hjemme, barnet sover og vi koser oss med noen pils.
Patetica fåkksi Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Sitter her og venter paa at gjestene (2 stykk) skal komme naar som helst. Maten er i ovnen og det meste er klart til en rolig kveld.
pingu...... Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Jeg sitter her med ansiktsmaske, fotbad og et glass vin. Jeg skal på tidligvakt i morgen og må opp lenge før fuglene, så her er det rolig egenpleie-queld. Regner med at jeg møter på nachspielfulle bergensere når jeg kjører på jobb halv sju i morgen tidlig.
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Du er da alltid ung for meg, kjære - og såvidt meg bekjent både komplisert, avansert og oppegående. Men jeg kan ikke gardere meg mot å ha kalt deg både det ene og det andre om du skulle ha maskert deg som anonym eller på annet vis ukjent på ett eller annet tidspunkt--- Godt nyttår der oppe i skogen, her har det smelt noe helt vanvittig, og det er konstatert at enkelte av naboene er sinnsyke... men pent å se på da...
Dronningen! Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Feirer.... Med gullkrone, serpentiner og høy sigarføring:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå