Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal gutten legge seg og da blir det temmelig rolig. Jeg glaner ut vinduet rett som det er, så jeg kanskje får se EN rakett i kveld i allefall. Og jeg drikker vin! Sug lut, kan jeg fortsatt få være ung, men helst ikke enkel og uoppegående mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drikker, blower og koser oss i kveld!

Skrevet

Jeg sitter her alene med julebrusen min :( Ny-singel, uten barnet og deppa...

Gleder meg bare til imorgen, så er det et helt år til neste nå-skal-alle-pynte-seg-være-glade-og-lykkelige-drikke-og-spise-masse -og ha-en-fabelaktig-perfekt-kveld-med-alle-vennene-våre fest.

Skrevet

her er også småen lagt. jeg har besøl (som for øyeblikket sitter i tlf) vi har spist god mat som jeg har laget :-) og tar et øliteglass vin. eller besøket tar nok hele flaska og jeg en eller to slurker.

koselig kveld :-)

Skrevet

anonym du kan trøste deg med at nyttårsaften er den mest oppskrytte kvelden i året. så sansynligvis går du glipp av lite ;-)

Skrevet

Jepp anonym, bare tenk deg om, har alle de andre nyttårsaftnene vært perfekte eller oppblåste?! Hihi...

Jeg sitter hjemme med mann og bror. Vesletroll sover:)

Og kl 0300 reiser jeg til syyyyden!(eller i det minste til Gardermoen fordi jeg skal til syyyyyden!)

Skrevet

Vi har vært hos svigersøster på middag, nå er vi hjemme, barnet sover og vi koser oss med noen pils.

Skrevet

Sitter her og venter paa at gjestene (2 stykk) skal komme naar som helst. Maten er i ovnen og det meste er klart til en rolig kveld.

Skrevet

Jeg sitter her med ansiktsmaske, fotbad og et glass vin. Jeg skal på tidligvakt i morgen og må opp lenge før fuglene, så her er det rolig egenpleie-queld. Regner med at jeg møter på nachspielfulle bergensere når jeg kjører på jobb halv sju i morgen tidlig.

Skrevet

Du er da alltid ung for meg, kjære - og såvidt meg bekjent både komplisert, avansert og oppegående. Men jeg kan ikke gardere meg mot å ha kalt deg både det ene og det andre om du skulle ha maskert deg som anonym eller på annet vis ukjent på ett eller annet tidspunkt---

Godt nyttår der oppe i skogen, her har det smelt noe helt vanvittig, og det er konstatert at enkelte av naboene er sinnsyke... men pent å se på da...

Skrevet

Feirer....

Med gullkrone, serpentiner og høy sigarføring:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...