Methos 15pp Skrevet 31. desember 2007 #27 Skrevet 31. desember 2007 jepp,jepp. Sitter her alene i sofaen min, gutte min sover heldigvis. Trøster meg med snopet mitt:/ sukk jeg vil ha en mann..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. desember 2007 #28 Skrevet 31. desember 2007 Mannen sitter og ser på tv og jeg sitter her foran pcen. Og 3 åringen våres er i seng. Så venter bare på at kl.blir 12 så jeg kan legge meg. Vi hadde panlagt å være hjemme så slapper bare av i kveld. Når enn er gravid og har et sykt barn så er det best hjemme for min del. Synes ikke det er noen spesiell dag. men skjønner dere som sitter helt alene. Sender dere en KLEM
trulletrollemor Skrevet 31. desember 2007 #29 Skrevet 31. desember 2007 Ingen fest, lite på tv, mannen min leser bok og barna sover. Tilogmed Finn.no har for få nyheter for meg i kveld. Så takk til dere som skriver på skravle :-)
Giftmamma med2jenter Skrevet 31. desember 2007 #30 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er her. Eller dvs,jeg er hos svigers, på nettet med mobilen.. Alle sitter å ser på film på tv 2.. Snuppa sover,og jeg biter tenner hver gang det smeller og håper hun ikke våkner. Godt nytt år alle sammen:)
Stratos med 3 barn Skrevet 31. desember 2007 #31 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har mage jeg! Håper den forsvinner i 2008
Kakeåndsen Skrevet 31. desember 2007 #32 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er her, jentene og sambo sover:-) Sliten gjeng etter å ha vært halvdårlige det meste av jula. Var planlagt at vi bare skulle kose oss hjemme i kveld. Alene. Og det er deilig! Skal vekke gubben når klokka nærmer seg nytt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå