Glad-mamma:) Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg blir helt rørt av å høre han holde nyttårstale! Også er jeg så stolt over å ha en så flott og menneskelig Konge. Jeg er også veldig glad for at vi har et Kongehus, som kan virke samlende på folket, til tross for ulikepolitiske holdninger... Synes det er bare bra vi har fått inn Mette-Marit også jeg, så får vi inn litt nytt blod i de europeiske kongehus. Godt nytt år alle sammen!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Enig med deg=) Godt nytt år!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå