*Vetlis* Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hvor lang tid tok det før dere følte at dere var dere selv igjen, å ikke hadde så mye smerter? Å om dere har hatt flere, kan dere huske at første snittet var mindre eller mer vondt enn det andre? Jeg hadde mitt andre KS 21 desember og følte at det var sykt mye vondere nå enn sist? Men mulig jeg har glemt/ fortrengt åssen det var sist hehe!
3 skatter ute:) Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 jeg ble veldig syk førte gangen, måtte reopereres osv. så andre gangen gikk det som en drøm, var oppe etter noen timer og i kjempeform med en gang egentlig.
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Var kjempe dårlig etter ks. Men jeg hadde sv.forgiftning og 30 timer i fødsel før det ble hastesnitt, så det er nok årsaken til det verste. Fikk heller ikke lov til å stå opp på 20 timer, og det har nok også en grunn til at jeg hadde så vondt. Spurte mange ganger om jeg kunne få reise meg, følte at noe var galt, men fikk ikke lov. Det gikk minst 1 mnd før jeg følte meg sånn nogen lunde grei. Blir mest sannsynlig planlagt ks denne gangen og det har jeg hørt skal være mye bedre.
*Vetlis* Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Oppe etter noen timer? Jøss, hva gikk du på da? he he, ble trillet opp på intensiven så jeg fikk se babyen min etter 3 timer eller noe jeg.... Ikke snakk om at jeg fikk lov til å gå opp alt da. Synes det var sykt vondt denne gangen, men nå ble jeg stiftet i stedenfor å bli sydd, lurer på om det kan ha noe å si???
*Super*Mamman* Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Jeg var kjempedårlig etter KS. Hadde masse kompliksajoner, og det tok 2 mnd før jeg i det hele tatt kunne gå ordentlig oppreist. Etter 3 mnd begynte jeg å være "meg selv" igjen. Men for å si det slik, de 3 første mnd sammen med babien ble helt ødelagt....
3 skatter ute:) Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 tok ks kl 11, og gikk for å hente min egen middag samme dag, husker ikke helt når det var, men i 15 tida eller noe sånt. fikk ett litt strengt blikk om beskjed om at jeg var vel i litt uforskammet god form og tok en vel drøy sjanse når jeg gikk å vandret rundt så tidlig da men.... men det gikk nå fint babyen og pappan kom ned så snart jeg var på overvåkningen etter å ha blitt lappet sammen igjen, jeg maste med en gang. de kom ned så snart jordmora kom på at pappan og snuppa var på ett rom, de hadde blitt glemt da det skjedde noe ekstra ordinært den dagen. får holde meg i sengen litt lenger denne gangen da. jeg ble også stiftet 2. gangen, ble sydd den første, og jeg hadde det helt motsatt av deg da. men ks kan være veldig forskjellige ja, det skriver jeg under på. .
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde tidenes KS, tror jeg (planlagt). Hadde KS kl 12 og var oppe samme kveld, hentet egen mat osv. Det var vel 1-2 dager med smertestillende sprøyte i låret og så evt paracet etter det. Venter i spenning nå på om nr to også er sterk i viljen og ønsker å sitte hun også.
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 hadde planlagt ks for snart 5 år siden.d gikk kjempe bra og var i like fin form rett etterpå.jeg var meg selv med en gang og var ute av senga samme dag.reiste hjem etter 3 dager.da måtte man helst være i ca 1 uke.men jeg kjeda meg sånn. men etter det jeg forstod fra de på føden så var det veldig mange som ble dårlige og slakke.så de var overasket over min gode form.hadde også bare smertestillende den dagen jeg tok ks. selvfølgelig var det vondt og bevege seg ut av senga og reise seg,men det gikk fint bare jeg kom meg på beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå