Gå til innhold

æsj morra mi ditcha meg i dag rett og slett!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble invitert av noen venner av typen i dag der typen min hadde skikkelig lyst å dra dit, men kunne ikke siden jeg må jo passe på lillegutt. sa til han at han kunne gjerne dra alene siden moren min kommer hit siden hun har kranglet med mannen sin. men nå avsyste hun alt. hadde laget midagg til oss og handlet litt godt slik vi kunne kose oss sammen. Nå sitter jeg her alene og gidder ikke å si noe til typen min. bedre at noen har det artig. men men koser meg jo uansett her. lillegutt har jo bursdag i dag også :) ble bare såret egentlig av moren min.. hm kanskje jeg som er litt kravstor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg nok kjeftet på henne. Om det ikke var gyldig grunn.

Du får kose deg så godt du kan =)

Skrevet

nei grunnen var at det ble så seint...??

kunne tenkt på det før vi avtalte at vi skulle feire nyttårsafte sammen da.. begynner ikke før 24 som den alltid har gjort da.. jaja

hun har nok blitt venner med mannen sin men hun vil bare ikke si det. kjenner henne såpass.

Skrevet

huff føler med deg.. jeg måtte bli hjmme for snuppa er syk og typen har dratt på hytte tur med et venner par.. er så sinna og lei meg.. at han kunne forlate meg på nyttårsaftem.... vi får holde hverandre med selskap ;)

Skrevet

ja skjønnner deg. Hadde jeg sagt det til han, hadde han nok ikke kommet!!! grrrr.. faen :P

Skrevet

huff mannfolk atlså.. jeg sa til han at jeg aldri ville latt han være alene på nyttåraften og da skjønte han det og sa at han skulle være med meg. men vettu hva da kan det bare være. når han ikke kan tenke selv at det sikert er ensomt og kjipt å sitte alene hjemme med tulla som forhåpentligvis sover så kan han bare komme seg vekk på hyttetur.. blæææææ

skjønte ikke din mor at du var ensom da+??

Skrevet

jo, men hun har alltid priorietert mannen sin som regel.. har latt med være mye alene siden hun møtte han. var vel rundt 13 år da. så er nok vandt til det. klarer bare ikke å kjefte på hun. selvom hun fortjener det noen ganger. glad egentlig jeg flyttet ut tidlig. hehe forteller nesten ungdomshistorien min her. hehe :P

Skrevet

huff ikke kjekt!!

god klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...