Gå til innhold

Flere som skal tilbringe kvelden alene i dag?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt til en fest hvor det er 40-60 stk.. , men småbarnslivet har overtatt... Så da sitter jeg hjemme og slapper av.. Mini sover, mannen jobber og hunden suser halv dopet rundt i stuen.. ;o

Flere?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hjemme alene her også!!!

Var invitert både her og der men synes nyttårsaften er ganske oppskrytt :) (sier det til meg selv, for ikke bli misunnelig på alle andre som er på noe gøy!!)

hi hi, godt nyttår til deg :)

Skrevet

jau me to. home alone. kjeder meg som f nå.. hehe.,.

Skrevet

jeg og er alene :( huff snuffs stakkar oss.....

Skrevet

Me tooooooooo, home alone...............

Skrevet

Jeg også er alene hjemme ikveld =( Mannen min er på jobb!

Skrevet

Er alene hjemme jeg også, sambo jobber i India så det er ennå 4 uker til han kommer hjem:( Godt nyttår alle sammen:)

Skrevet

Er alene vi også.. Masse bråk med unger og raketter utenfor, men tulla sover fortsatt godt, så krysser fingrene for at det varer:)

Skrevet

Smeller som bare det her og.. Men håper han fortsetter med det gode sovehjertet.. hehe.. =)

Skrevet

Blir nok alene i stua ja....

Gubben og ungene sover...

Jeg har en veldig sosial gubbe i kveld ja!!!

Skrevet

Har og fått samme problemet med gubben. Snorker på sofaen!!! Ja, dette blir en kjekk kveld:) Gleder meg til tulla våkner til mat etterhvert, så er det iallefall liv i noen:)

Skrevet

Her i huset skulle det egentlig barevære meg, gubben og en sovende liten trollunge, men lillebrors fest ble avlyst så da er han også her og får en kompis på besøk etterpå, så de er iallefall her til rett før 00:)

Og etter det så har vi plutselig ikke så god tid lenger, avreise kl 0300 til syyyyyden:)

Skrevet

Snufs.. ringte meg fra en fest nå hvor også familien min er.. Også sier de.. Hadde jeg visst at mannen din jobbet hadde jo mini kunne ,igget over hos oss også hadde du tatt en øl sammen med alle oss.. trodde du skulle jobbe jeg sier han!?!? NEI.. jeg skulle ikke jobbe.. Mannen skulle.. *snufs*.. Men men.. Får legge meg tidlig i dag.. Skal på restematmiddag etter den ene festen i morgen.. nam nam.... ;o

Skrevet

Jeg er også aleeeeneee!!

"Alle" andre er på fest, og kjæresten er på jobb. Han kommer hjem senere i kveld, da.

Det blir første nyttårsaften på årevis uten fest! Jaja, jeg foretrekker å være sammen med gullklumpen på hans første nyttårsaften -selv om han sover..:)

Godt nytt år alle sammen!! :)

Skrevet

Ja - nå dro mannen min på nattevakt, og ungene er i seng og sover. Så det blir vel tidlig kvelden på meg og - hvis jeg får sove i alt rakettbråket da. Jeg skal på jobb i morgen. Så her er nyttårshelgen dedikert til arbeidet. Men vi hadde til gjengjeld fri i julen da, og det er jo det viktigste.

Skrevet

Er alene ja..samboern er på jobb. Hadde tenkt å ta med Leah til søstra mi i kveld, men så har hun nektet å sove borte i jula så nå er jeg så sliten at vi holder oss hjemme. Heldigvis kommer samboer innom klokka 00 for å gi meg et nyttårskyss..:-D

Skrevet

jepp,jepp. Sitter her alene jeg ogs¨å. Min sønn sovnet vell 21.30 , tok tid pga all fyrverkeriet og smellende:/ håper han ikke våkner av det i kveld/natt.

Skrevet

alene her å, gubben er på fest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...