Gå til innhold

NÅ sier han at navnet er STYGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har hatt en navnediskusjon da testen var positiv, og en da vi fikk vite at det var gutt. Begge gangene har vi endt opp med det samme ene guttenavnet. Utenom det har han ikke villet snakke om navn, han mener jeg er for kritisk. Og det er jeg jo - barna mine skal ikke hete hva som helst!

Så jeg har gått her da, i 30 uker, og kjent mer og mer liv og tenkt masse på hva slags fyr denne karen her er, og gjort mitt beste for å unngå å bruke navnet i tankene mine, men jeg liker det jo så godt! Jeg har blitt glad i gutten med dette navnet....

Og nå, midt i leggingen av eldstemann, sier han at han sliter med navnet likevel. Ja, faktisk at det er stygt....

Hva skal jeg gjøre? Jeg har har så lyst til å bare tviholde på navnet og si at det er det som gjelder til han finner på noe annet jeg kan leve med... men jeg vet jo at det ikke bare er jeg som bestemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett det der med navn.

Vi har også vært enige om navnet. Men helt plutselig fikk jeg fnatt av navnet. Jenta vår skal ha to navn, og det ene er helt topp, mens navn nr 2 vil jeg ikke ha likevel...

Mannen fikk sjokk da jeg sa det. Men jeg tar det hele med en klype salt. Da jeg fikk førstemann hadde han et navn i magen hele tiden, men da han kom ut, var det jo ikke ham likevek...! Så han fikk et helt annet navn etter en stund. Tok litt tid før vi fant ut "hvem han var".

Ikke stress, det ordner seg nok!

=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...