Gå til innhold

Jeg er så KVALM :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Hele jula har jeg ligget på sofan/senga. mannen har tatt seg av ongen. føler meg som verdens dårligste mor...! Fikk i meg mat julaften og 1 juledag så vidt. ellers har jeg spist knekkebrød! i dag er det nyttårsaften, å heldigvis har vi ingen middagsplaner. Vil ikke og orker ikke lage no mat. helt grusomt. gruer meg til jeg begynner på jobb i gjen på onsdag. hvordan skal dette gå...! snufs...

 

 

 

 

ikke så veldig fornøyd...( men gleder meg til barnet kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir velldig kvalm av å ikke spise.

Så blir jeg velldig kvalm av å ta jerntabeletter. For to dager siden sluttetjeg å ta jern og jeg fikk igjen fargen i annsiktet. Var velldig kvalm i går alikevell men glemte å spise før lunsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere det som er inni gran skogen kvalm. Abselutt hele tia! Er så lei, å enda har jeg bare vært det i snart 2uker.

Å jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg forrige gang, for da spydde jeg hele tia, å det var enda værre. Så er glad det bare er kvalmen da, men trasi likevel.

 

Skal prøve akupunktur til uka. Muig jeg må sykmelde meg, jeg har ingen ting på jobb å gjøre når jeg er så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å få i meg noe hver dag, men er vanskelig når man ikke vil ha noe som helst. det er ingenting jeg har lyst på. forrige svangerskap fråtset jeg i alt mulig...merkelig

skal begynne på jobb klokken 07 i morgen. uff, å jeg som nesten bare ha sovet i jula.

får se hvordan det går, ellers så må jeg dra til legen. Er så innmari kvalm hele tiden..hva skal jeg spise i morgen..hva skal jeg ha på matpakka...sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg kjøpte en boks på helsekost som heter Ginger Trips. Tror egentlig det er noe reisesyketabeletter, men det funket fint mot min kvalme. Var skikkelig dårlig hver dag i jula, til jeg fikk disse.

 

Er ingefærrot, honning og vitamin B-6 i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...