Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen! Måtte alle rakettene eksplodere bare for deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til HKH! :-D

P.S. Luten, min nyttårsmiddag består av hjemmelaget pizza ettersom jeg er alene hjemme og kjeder meg gjennom inngangen til det nye året. Løst på?? HKH, hvis du også vil komme, kan jeg sette på et par lys til ære für dich. :-)

Skrevet

Er det bursdag på gang? Gratulerer så mye!

Skrevet

Tusen, tusen takk, men det er ikke i dag- i morra!!

Jeg er så gammel snart at jeg er med på alt:o)

Skip o hoi!!

Suss på pannen fra meg....

(som sitter med guldkrone og bursdagsansiktet på...)

Skrevet

Gratulerer med dagen til deg da queeeen...er det 27 du blir?? tippet det ja ;-)

Skrevet

Ah, jeg suger bigtime på datoer, men tanken var god, da! Uansett sendte jeg opp en rakett for deg mens jeg fortsatt tenkte det var i dag... da vi avfyrte en gjeng før minsta la seg. Den fikk merkelig nok et preg av dronningsk egenrådighet og gikk rett ut til siden, deretter i rasende fart og glittersprutende sikksakk mens den ulte av latter - du må være enig i at det er noe passende ved det? (Og jeg er herved tilhenger av pinnerakettforbudet ! :)

Skrevet

Julenizzin, jeg skulle gjerne kommet hadde du sagt fra før - eller du (og antakelig prinsessebarnet?) kunne kommet hit på en taco extravagansa med champagne og tyrkisk kalkun (og jeg tuller ikke engang) - nå er jeg rapende mett, har tatt av holdinnstrømpisen som lå i en tull under magene, og skal snart iføre meg standsmessige mengder tøy for å gjøre balkongtjeneste.

Skrevet

Jeg tenkte ikke på å si fra før, da jeg regnet med du kunne sette deg på en nyttårsrakett og frese over til Vestlandet med lysets hastighet! Godt nyttår forresten - jeg kommer gjerne på besmaking av tyrkisk kalkun med tilbehør til neste år. Mulig jeg er der om to minutter, altså. :-)

Skrevet

gratuelerer med dagen :-) den nye året begyner for deg ;-)

Skrevet

Skip o hoi!

Tusen takk alle gamle skrell:o)

Skrevet

Tusen takk, det varmer en ung dame!

Har fått låne gullkrona til Flisa i dag..... glemte den helt og gikk ut med søppla. Naboene må jo tro jeg er gal:o)

Skrevet

Gratulerer med dagen, A.

Gratulasjoner to dager på rad er jo ikke så værst. ;-)

Håper du får en finfin dag. :-)

Skrevet

Tusen takk KaMa:o)

Nei to dager på rad er ikke dårlig....

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...