Gå til innhold

dere med kenwood-maskiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

så tidligere i måneden at det var mange som hadde eller ønska seg til jul,... sto og så på et par typer borte på Expert her i dag, og ble litt frista, men bruker dere den ofte?og til hva? trenger tips! Ser for meg at den blir stående på kjøkkenbenken bare... hm......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den til myyyye, brukes ca 3-4 ganger i uka tenker jeg:)

Brøddeig, kjøttkakefarse som skal røres, rundstykker, kakebakst, fiskekakelaging (kverne fisken på den, samt bruker den når jeg sper farsen), smoothie osv. Den er min beste venn av alle maskiner jeg har (bortsett fra oppvaskmaskina) på kjøkkenet:))

Skrevet

bruker du den kjøttkverna til å kverne fisk til fiskekakene? er litt grønn på akkurat fiskekaker:)

Skrevet

Jeg kjøpte meg Bosch i dag, model 7230, har siklet på den lenge, fikk med MASSE utstyr : kjøttkvern, blender, ekstra bolle og litt mer. Brukte den til å vispe krem i dag, men skal bruke den til allerede mer i morgen, skal bake skolebrødstang :)

Skrevet

jepp, det er kjøttkvern med, og da maler jeg fiksen sammen med en løk, og det funker så greit atte:)

Skrevet

Bruker den til å bake brød 1-2 ganger i uka. Kverne hjort 1 gang i året. Hurtigmikseren til barnemat og litt til baking/visping.

Skrevet

Bruker den veldig ofte. Men hadde jeg fått velge i dag ville jeg ikke hatt en slik. Det pga at den er stor, men mest pga at det ikke er "sleik" på siden. Mye blir ikke mikset sammen, det blir sittende i siden og i bunn. Så da må jeg stoppe maskinen, ta ut bollen å gå over med slikkepott, for så å starte den på nytt.

Ville heller hatt en maskin som er liten men med stor bolle.. om du vet hva jeg mener. De har like mye ekstra utstyr, men de har også slikepott som sitter i siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...