Noah-gullet Mai-08 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår alle sammen,å de beste ønsker inn i det nye året til alle dere vordende mødre!! Stor nyttårsklem
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår-rart å skrive 2008:-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Godt og spennende nyttår i vente alle sammen:)
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Appy New Year! (Inspirert av en andunge i Donald Duck &co). Måtte hell og lykke følge alle inn i det nye året =) Takk til alle som har gitt meg gode råd og andre meninger igjennom året som har gått. Men mest av alt vil jeg takke samboeren min for at han, i 2007, ga meg den beste gave jeg noen gang har fått - en graviditet =) Vi venter med spenning på at den lille i magen skal komme =) Og i mellomtiden skal vi glede oss over voksende mage, kontroller og ultralyd =) Et veldig godt nytt år ønskes dere alle!
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Riktig godt nyttår, alle "med-gravide". Det er et spennende år vi går i møte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå